نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی از آمادگی یک سرمایه‌گذار داخلی برای تکمیل پروژه‌های مونوریل و فرودگاه قم خبر داد.
کد خبر: ۷۲۳۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲ 07 March 2019

 

به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای اسلامی شهر قم طی سخنانی اظهار داشت: مونوریل امروز به ابوالهول و آئینه دق تبدیل شده که نه می‌توان آن را تخریب و نه راه اندازی کرد.

وی گفت: قم اگر بخواهد به قطب گردشگری مذهبی تبدیل شود، نیازمند زیرساخت‌های توریستی است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: قم سالانه ۲۰ تا ۲۵ میلیون زائر و مسافر دارد که البته این تعداد از مسافران تأثیر بسزایی در اقتصاد مردم قم ندارند و برخی چند ساعت بیشتر در قم نمی‌مانند و حتی غذای خود را هم با خود می‌آورند و ما باید جاذبه‌ها و زیرساخت‌هایی فراهم کنیم که زمان ماندگاری مسافر در قم افزایش یابد و باید تلاش کرد زمینه استقرار و اقامت در قم فراهم شود.

وی از آمادگی یک سرمایه‌گذار داخلی برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام قم از جمله مونوریل و فرودگاه قم خبر داد و گفت: این سرمایه‌گذار آماده است تا مونوریل قم را تکمیل کند و آن را تا فرودگاه قم و پردیسان ادامه دهد.

حجت الاسلام ذوالنوری تصریح کرد: این سرمایه‌گذار آماده است اگر لازم باشد به اندازه بودجه یک سال کل کشور در قم سرمایه‌گذاری کند و این اتفاق می‌افتد و محدودیتی برای این امر نیست.

نماینده قم در خانه ملت تأکید کرد: سرمایه‌گذار داخلی است و از نظر ریالی و ارزی محدودیتی برای سرمایه‌گذاری در قم ندارد.

وی تصریح کرد: این سرمایه‌گذار هر چند میلیارد تومانی که نیاز باشد می‌آورد و تسهیلات بانکی هم برای این امر نمی‌خواهد بلکه مسئولان استان باید از برنامه‌های این سرمایه‌گذار حمایت کنند.

حجت الاسلام ذوالنوری اضافه کرد: امروز با دو وزیر جلساتی برگزار کردم و موافقت مسئولان بالادستی نیز برای ورود این سرمایه‌گذار به قم اخذ شده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار