فرمانده انتظامی استان قم از کشف ۱۱۲ کیلوگرم تریاک طی ۳ عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر در محورهای مواصلاتی استان قم خبر داد.
کد خبر: ۷۲۶۵۳۴
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۱ 18 March 2019

به گزارش تابناک قم، سردار عبدالرضا آقاخانی اظهار داشت: در پیگیری پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان مشخص شد فردی قصد دارد با یک دستگاه تریلی و در پوشش بار گوشت، یک محموله مواد افیونی را از استان جنوبی و با عبور از حوزه استحفاظی قم به تهران منتقل کند که با اعلام به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم، بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: سپس در هماهنگی‌های قضائی مأموران به محل مورد نظر اعزام و با کنترل تردد خودروهای عبوری خودرو مذکور را شناسایی و متوقف کردند.

آقاخانی خاطرنشان کرد: در ادامه در بازرسی از تریلی 72 کیلو و 200 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و راننده و سرنشین خودرو دستگیر شدند.

وی گفت: در 2 عملیات دیگر پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم در محور مواصلاتی از یک دستگاه پژو 405 حدود 32 کیلوگرم تریاک کشف و 3 نفر در این رابطه دستگیر شدند همچنین در بازرسی از یک دستگاه کامیونت ایسوزو یخچالدار نیز 7 کیلو و 930 گرم تریاک کشف و راننده دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: سرانجام متهمان به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار