رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان قم اعلام کرد
رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان قم با توجه به نزدیک شدن به چهارشنبه آخرسال، هشدارهای انتظامی را به شهروندان ارائه کرد.
کد خبر: ۷۲۶۵۳۸
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۱ 18 March 2019

به گزارش تابناک قم، غلامعباس بلفکه اظهار کرد: از نگهداری مواد محترقه، تهیه وساخت وسایل آتش بازی بخصوص درمنزل و محل کار باید خودداری شود.

وی افزود: والدین می توانند در تهیه وسایل آتش بازی بی خطر فرزندانشان را همراهی کنند و به هیچ عنوان نباید به کودکان اجازه داده شود شخصاً ازمواد محترقه وآتش بازی استفاده کنند.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان قم ادامه داد: باید از حمل مواد محترقه و آتش گیر و انفجاری حتی به مقادیر بسیار کم در جیب لباس و کیف جدا خودداری کرده و نیز ازبرپایی آتش در معابر باریک و درنزدیکی پست های برق یا ایستگاه های تقلیل فشار گاز و پارکینگ های عمومی پرهیز شود.

بلفکه اضافه کرد: باید از پرتاب مواد آتش زا مانند فشفشه بر روی درخت ها و پشت بام های منازل و از آتش زدن لاستیک، هیزم، کارتن خالی، کاربیت وامثال آن در واحدهای مسکونی، معابر، کوچه وخیابان جدا خودداری شود.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان قم هشدار داد: تمام شهروندان مراقب رفتارهای خطرناک و ناهنجار بوده و در صورت لزوم مراتب را سریعاً به واحدهای انتظامی و یا پلیس 110 اطلاع دهند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار