کارشناس کنترل ترافیک پلیس راه استان البرز گفت: بارش برف و باران در محور کرج - چالوس سبب کندی تردد خودروها و ترافیک سنگین شده است.
کد خبر: ۷۲۷۲۶۸
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۰ 21 March 2019

کارشناس کنترل ترافیک پلیس راه استان البرز گفت: بارش برف و باران در محور کرج - چالوس سبب کندی تردد خودروها و ترافیک سنگین شده است.

سرهنگ مسعود خانجانی افزود: بارش برف در محور کرج- چالوس از نیمه شب گذشته آغاز شد که ترافیک سنگین در این محور را در پی داشت. وی با اشاره به بروز بهمن در ظهر امروز و مسدود شدن این محور برای ساعاتی، اظهار داشت: با تلاش نیروهای راهداری این محور به سرعت باز شد و هم اکنون تردد در این مسیر به صورت کند جریان دارد.
وی با بیان اینکه هم اکنون در بخشی از این محور بارش به صورت باران است، گفت: از تونل شماره یک تا تونل شماره پنج ترافیک سنگین و از پیچ سرهنگ تا دهانه جنوبی تونل کندوان ترافیک نیمه سنگین است.
خانجانی اضافه کرد: همچنین وضعیت ترافیک در محورهای آزادراهی این استان در خط جنوبی کرج- قزوین از ترمینال شهید کلانتری تا پل فردیس نیمه سنگین و در خط شمالی این محور عادی و روان است.
کارشناس کنترل ترافیک پلیس راه البرز از رانندگان خواست برای تردد در تمام محورها ضمن همراه داشتن زنجیر چرخ از عجله و شتاب پرهیز کنند. وی افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن 88255555 به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.
استان البرز یک هزار و 450 کیلومتر آزاد راه، بزرگراه و راه اصلی و فرعی دارد که 18 درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه های این استان است.
نیمی از جاده 160 کیلومتری کرج - چالوس درحوزه استحفاظی استان البرز قراردارد. روزانه به طور متوسط حد‌ود 20 هزار تردد در جاده کوهستانی کرج - چالوس انجام می شود. / ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار