مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی شهرداری قم:
مقیمی گفت: جذب نوجوانان و جوانان نسبت به امور دین و امر نماز و ایجاد نشاط در ترویج امور فرهنگی از ملزوماتی است که در کارشناسی‌های انجام شده به آن توجه کردیم و پاسخ هم داده که تاکنون بیش از 6 هزار نفر از این خدمات بهره برده‌اند.
کد خبر: ۷۲۸۸۷۸
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۸ 26 March 2019

به گزارش تابناک قم، مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی شهرداری قم از ساماندهی و ارائه خدمات فرهنگی در 8 نمازخانه از 7 بوستان (فدک، امام رضا (ع)، شهید بنیادی، شهید آخوندی، مهدی (عج)، هاشمی، علوی) خبر داد و اظهار داشت: با توجه به وجهه فرهنگی و توقعی که از شهر مقدس قم وجود دارد، مجموعه برنامه‌هایی را با عنوان بهار علوی، برای نمازخانه کمپ‌های اسکان زائرین تدارک دیدیم که قبل و بعد از برگزاری نماز جماعت اجرا می‌شود.

وی با اشاره به تهیه امکانات لازم به‌منظور اقامه نماز جماعت و حضور امام جماعت در کمپ‌های اسکان و نمازخانه بوستان‌های سطح شهر، گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، در ساعات قبل و بعد از اجرای نماز، مجموعه فعالیت‌هایی از قبیل مشاوره، مسابقه، بازی و... صورت خواهد گرفت که استقبال زائران را نیز به دنبال داشته است.

مقیمی به بیش از 700 جایزه اهدایی در فعالیت‌های جنبی نمازخانه‌ها اشاره کرد و افزود: جذب نوجوانان و جوانان نسبت به امور دین و امر نماز و ایجاد نشاط در ترویج امور فرهنگی از ملزوماتی است که در کارشناسی‌های انجام شده به آن توجه کردیم و پاسخ هم داده که تاکنون بیش از 6 هزار نفر از این خدمات بهره برده‌اند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی شهرداری قم ارائه خدمات فرهنگی و آموزش‌های لازم درزمینهٔ خانواده را از دیگر تلاش‌های این سازمان در ایام نوروز، دانست که برخی نیازهای فرهنگی زائران در مدت کوتاه اقامت در قم مرتفع شود.

وی با توجه به ابراز رضایت مردم در بازدید استاندار قم و تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه (س) از کمپ‌های اسکان و حجم استقبال از برنامه‌های این سازمان خاطرنشان کرد: امیدواریم نتیجه این اقدامات و تلاش‌ها موجب آبروی بیشتر برای خادمان شهر قم و ماندگاری بیشتر زائران در این شهر شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار