استاندار قم با تأکید بر برکناری مدیران ناکارآمد استان افزود: به زودی مدیرانی که عملکرد و کارنامه موفقی نداشته باشند از مسند خود برکنار شده و مدیران لایق دیگری جایگزین آن‌ها می‌شوند.
کد خبر: ۷۳۱۹۲۸
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۲:۲۱ 07 April 2019

به گزارش تابناک قم، بهرام سرمست در حاشیه نخستین جلسه شورای اداری در سال جدید در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عملکرد مدیران استانی به‌صورت مستمر ارزیابی می‌شود.

وی با اشاره به برکناری مدیران ناکارآمد استان افزود: مدیرانی که عملکرد و کارنامه موفقی نداشته باشند از مسند خود برکنار شده و مدیران لایق دیگری جایگزین آن‌ها می‌شوند. در مسیر ترمیم و اصلاح جایگاه مدیریت در استان قم هرگز تسلیم و مرعوب حاشیه‌سازی‌ها نخواهیم شد.

استاندار ادامه داد: اعتقادی به تغییر اتوبوسی مدیران نداشته اما نسبت به شایسته‌سالاری و حذف مدیران ضعیف و ناکارآمد اعتقاددارم، در دوره جدید مدیریت استان مدیرانی که عملکرد موفقی از خود نشان نداده باشند به‌صورت قطعی تغییر خواهند کرد.

سرمست با هشدار به مدیران استانی در اولویت‌بندی و حرکت بر محور سیاست‌های کلان استانی اضافه کرد: مدیران استانی تا زمانی که بر محور اولویت‌ها و رویکردهای کلان استان حرکت کرده و عملکرد قابل قبولی داشته باشند بر صندلی‌های مدیریت تکیه خواهند زد.

وی با انتقاد از عملکرد ضعیف برخی از مدیران استانی تأکید کرد: تکلیف مدیران ضعیف استانی مشخص‌شده و درباره آن‌ها تصمیم‌گیری می‌شود، حقیقت این است که مدیران ضعیف نمی‌توانند در پیشبرد اهداف و سیاست‌های استانی موفق عمل کنند.

استاندار قم خاطرنشان کرد: متأسفانه روند فعلی برگزاری جلسات شورای اداری ناکارآمد و بدون نتیجه است. جلسات شورای اداری باید بر محور نتیجه گرایی و کاربردی شدن حرکت کند. مصوباتی تشریفاتی و برخی تذکرات توخالی جان‌مایه امروز جلسات شورای اداری شده است.

سرمست تصریح کرد: از این به بعد در هر جلسه شورای اداری استان باید چند دستگاه برنامه‌های و اقدامات خود را در حوزه‌های مختلف ارائه داده و نسبت به آن‌ها پاسخگو باشند. درصد پیشرفت پروژه‌ها و مصوبات شورای اداری از جلسات بعدی این شورا از دستگاه‌های استانی مطالبه خواهد شد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار