مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا خبر داد
مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا گفت: توجه به کاهش وابستگی به مواد اولیه خارجی را جزو برنامه های خود قرار داده ایم که به صورت جهادی کارها را دنبال و برنامه ریزی و جهت گیری ما این است که به عنوان سربازان خط مقدم اقتصادی کشور، در راستای اشتغال مولد و رونق تولید بکوشیم.
کد خبر: ۷۳۳۱۵۴
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۷ 10 April 2019

به گزارش تابناک قم، مهندس ولی آذروش با اشاره به اقدامات این مجموعه گفت: مجموعه شرک سرمایه گذاری آتیه صبا متعلق به صندوق بازنشستگی است که در سه بخش حمل و نقل، گردشگری و صنعت و معدن فعالیت می کند.

برنامه ریزی در راستای رونق تولید

وی افزود: سال گذشته به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در راستای حمایت از کالای ایرانی، در زمینه ایجاد اشتغال مولد در همه مجموعه ها تلاش کردیم که 25 هزار نیروهای خدماتی و مهندسی در مجموعه را فعال کرده که حتی بدون یک روز عقب افتادگی حقوق، از نیروی ایرانی حمایت شد.

مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا با بیان اینکه این شرکت همواره بر روی پای خود ایستاده است گفت: شرکت ریالی از دولت بودجه و اعتبار اخذ نکرده و تمامی فعالیت های خود را از درآمد حاصل از اقدامات شرکت انجام داده ایم.

نصب 10 موتور هواپیما توسط متخصصان ایرانی

مهندس آذروش به فعالیت های هلدینگ آتیه صبا در بخش حمل و نقل هوایی اشاره کرد و گفت: در این راستا هواپیمایی آسمان را داریم که با وجود تمامی تحریم ها، توانستیم 10 موتور هواپیما را تهیه و بر روی هواپیماهایی که زمین گیر شده بودند، نصب کنیم، که تمامی این اقدامات و نصب موتورها، توسط متخصصین و مخترعین ایرانی برای نخستین بار در کشور انجام شد.

وی گفت: ما در دریا نیز فعالیت می کنیم و نخستین نفتکش بزرگ کشور و سومین نفتکش بزرگ جهان را داریم و برای اولین بار نیز متخصصان ایرانی در این شرکت توانستند چهار فروند کشتی را تعمیر که این امر به جلوگیری از خروج ارز کمک شایانی کرد.

بهره گیری از توان متخصصان جوان ایرانی در زمین و هوا

مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا گفت: بیش از 99 درصد نیروهای مجموعه نفتکش و کشتیرانی ایران، پیش از انقلاب خارجی بودند، اما امروزه به برکت بهره گیری از توان نیروهای داخلی، 90 درصد نیروهای مجموعه دریایی هلدینگ آتیه صبا را نیروهای بومی تشکیل می دهند که در تلاش هستیم آن 10 درصد مابقی را نیز از نیروهای داخلی استفاده کنیم.

تبدیل آزادراه امیرکبیر به محور ایمن

وی یکی از خدمات رسانی هلدینگ آتیه صبا را در بخش راه و حمل و نقل عنوان کرد و گفت: آزادراه امیرکبیر یکی از این مجموعه هاست که دو استان مهم قم و اصفهان را به یکدیگر متصل می کنند و به عنوان یکی از شریان های اصلی راهی کشور، به حساب می آید.

مهندس آذروش تصریح کرد: در راستای ایمنی و سلامت آزادراه پیش از عید نوروز اقدامات مهمی انجام شد و در حدود 21 کیلومتر نیوجرسی در راستای تسهیل در رفت و آمد جاده ای انجام و از سوی دیگر 600 هزار متر خط کشی سرد انجام و تابلوهای علائم نصب و یا اصلاح شدند.

مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا با اشاره به حجم بالای تردد در آزادراه امیرکبیر گفت: در روزهای عادی در این آزادراه حدود 30 هزار تردد انجام می شود که این عدد در روزهای پیک باری به ویژه در ایام عید نوروز به صد هزار خودرو در یک روز نیز رسید.

وی بیان داشت: در مسیر آزادراه امیرکبیر علاوه بر حضور اورژانس و هلال احمر، استرحتگاه های ارزان قیمت و مجتمع های خدماتی نیز دایر شده که مورد استقبال نیز قرار گرفته است.

وی گفت: پیش از سال جدید 30 هزار تن آسفالت به منظور لکه گیری آزاد راه انجام و 210 هزار تن آسفالت نیز به منظور روسازی مسیر و بهبود سلامت و ایمنی بخشیدن به تردد، طی سال جاری انجام می شود.

مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا گفت: بنا داریم با اقدامات انجام شده، آزادراه امیرکبیر را به عنوان محور ایمن در سطح کشور معرفی کنیم که در این راستا برنامه ریزی ها و بسترهای لازم نیز فراهم شده است.

بهسازی و بازسازی 22 هتل در کشور

آذروش به خدمات گردشگری هلدینگ آتیه صبا اشاره کرد و گفت: در بخش گردشگری نیز این شرکت اقدامات گسترده ای انجام داد و سال گذشته موفق شد 22 هتل را بهسازی و بازسازی و در راستای ارتقا سطح ستاره آنها بکوشد.

وی گفت: با توجه به اینکه هلدینگ آتیه صبا متعلق به بازنشستگان کشوری است، از طریق شرکت پرشین گلف به بازنشستگان خدمات اسکان فراهم و همچنین در مجموعه آب درمانی محلات و کیش نیز خدمات ارائه می شود.

مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا گفت: برای تمامی بهسازی و بازسازی مجموعه هتل ها، از کالای ایرانی استفاده شد که از این طریق در راستای بهره گیری از کالای ایرانی و رونق تولید اهتمام داشتیم.

احیای مجدد برند کفش ملی

وی به فعالیت های شرکت در بخش صنعت و معدن اشاره کرد و گفت: در این بخش بیشترین شغل مولد را داریم که به صورت مستقیم و غیرمستقیم فعالیت کرده و در راستای خدمات رسانی به صنعت کشور می کوشند.

مهندس آذروش از احیای برند کفش ملی خبر داد و گفت: برند کفش ملی که یک نوستالژی برای مردم است را توانستیم مجدد احیا کنیم و برای اولین بار با 171 تولید کننده داخلی در ابعاد مختلف برای تولیدات کودکان و نوجوانان، کفش ملی را مجدد تولید کنیم.

وی گفت: برای نخستین بار در کشور، سه ماه گارانتی کفش با برند ملی را ارائه کردیم و مفتخر هستیم اعلام کنیم که علاوه بر احیای یک برند ایرانی، حتی یک بند کفش خارجی نیز در فروشگاه های کفش ملی وارد نشده است.

توجه به رونق تولید با بهره گیری از توان داخلی

مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا گفت: یکی از فعالیت های ما در حوزه صنعت، راه اندازی کارخانه تولید سرامیک آپادانا، لوله سازی با آلیاژ برای نخستین بار در کشور و کاغذسازی شهرقائم بود که از این طریق در راستای توجه به رونق تولید و اشتغال مولد کوشیده ایم.

مهندس آذروش به فعالیت کارخانه سیمان یاسوج اشاره کرد و گفت: این کارخانه نیز که جزو مجموعه هلدینگ است افزایش تولید خود را از 500 به 1500 تن رسانده و در بخش معادن مس نیز با اقدامات کارشناسی و فنی مهندسی انجام شده، تولید خود را 100 درصد افزایش داده ایم.

وی تاکید کرد: در زمینه صنعت توجه به کاهش وابستگی به مواد اولیه خارجی را جزو برنامه های خود قرار دادیم که به صورت جهادی کارها را دنبال و برنامه ریزی و جهت گیری ما این است که به عنوان سربازان خط مقدم اقتصادی کشور، در راستای اشتغال مولد و رونق تولید بکوشیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار