استاندار قم با اشاره به پیشگامی شهروندان قمی در ارسال کمکها و اعزام نیرو به استان های خسارت دیده در سیلاب های اخیر گفت: مردم قم در کمک به هموطنان سیل زده حماسه آفرینی کردند.
کد خبر: ۷۳۴۴۷۰
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷ 14 April 2019

به گزارش تابناک قم، بهرام سرمست در مراسم‌ جشن گلریزان هدایای مردم‌قم به سیل زدگان در میدان آستانه با اشاره به مدیریت و هماهنگی بسیار خوب دستگاهها در ستاد مدیریت بحران استان قم در مدیریت سیلاب های اخیر اظهار کرد: با وجود اینکه نسبت به سیل سال ۸۸، بارش ها حدود دوبرابر بیشتر بودند، تلفات جانی در استان نداشتیم و خسارات مالي نيز به حداقل كاهش يافت.

مقام عالی دولت در استان در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط ستاد مدیریت بحران استان قم در راستای کمک به استان های سیل زده گفت: اعزام ماشین آلات سنگین و نیروهای امدادی توسط دستگاه های دولتی قم چشمگیر بوده است.

وی ضمن ستایش مردم قم به دلیل کمک به هموطنان خسارت دیده در استان های سیل زده، گفت: شهروندان قمی در کمک به همنوعان خود پیشگام و بخشنده بودند.

استاندار قم با اشاره به مبلغ قابل توجه کمک های مردم قم افزود: در بخش های استان قم نیز مبلغ حدود ۱۵۰ میلیون تومان برای کمک به استان های سیل زده جمع آوری شد.

استاندار قم در این مراسم یک ماه حقوق خود را برای کمک به هموطنان ساکن در مناطق سیل زده اهداء کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار