رئیس پژوهشکده مهدویت با اشاره به انتخاب عنوان «لاتنسنا ذکره» برای پانزدهمین همایش بین‌المللی دکترین مهدویت گفت: یاد حضرت مهدی(عج) مقدمه انتظار است که نبایستی به فراموشی سپرده شود بلکه باید همانند خونی در رگ‌های جامعه ما جاری باشد.
کد خبر: ۷۳۵۹۳۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳ 18 April 2019

به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام سید مسعود پورسیدآقایی صبح امروز در آیین آغازین پانزدهمین همایش بین‌المللی دکترین مهدویت که در سالن همایش‌های مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: به گفته یکی از بزرگان دینی این همایش همانند یک اذانی برای اعلام فرارسیدن ولایت امام زمان(عج) است اما ما بایستی از این برنامه‌ها ده‌ها و صدها مورد داشته باشیم و رسیدن به این هدف دور نیست.

وی با اشاره به انتخاب عنوان «لاتنسنا ذکره» برای پانزدهمین همایش بین‌المللی دکترین مهدویت تصریح کرد: برگزاری این همایش بین‌المللی مصداقی از این دعای مهم و با فضیلت است.

رئیس پژوهشکده مهدویت اضافه کرد: عنوان این همایش به‌عنوان یک وظیفه مهم برای شیعیان در عصر غیبت باید مورد توجه قرار گیرد؛ یاد حضرت مهدی(عج) به‌عنوان مقدمه انتظار نبایستی به فراموشی سپرده شود بلکه باید همانند خونی در رگ‌های جامعه ما جاری باشد.

وی با بیان اینکه صدا و سیما، دانشگاه‌ها، نهادها و زندگی فردی و اجتماعی ما باید به یاد امام زمان(عج) مشغول باشد، عنوان کرد: همه ابعاد زندگی ما باید نشانی از انتظار حضرت مهدی(عج) داشته باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار