پسران تكواندوكار قم از امروز در پيكارهاي تكواندو آزاد قهرماني ايران و انتخابي تيم اعزامي به مسابقات 2019 قهرماني آسيا با حريفان خود مسابقه مي‌دهند.
کد خبر: ۷۳۵۹۷۶
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵ 18 April 2019

به گزارش تابناک قم، بعد از حضور تیم دختران هیات تکواندو قم در مسابقات آزاد قهرمانی ایران و انتخاب تیم ملی، اکنون نوبت به پسران این رشته رسیده تا بعد از هفته‌ها تمرین و حضور در اردوهای مستمر آماده‌سازی با انگیزه رسیدن به سهمیه تیم ملی و اعزام به رقابت‌های قهرمانی آسیا به میدان بروند.

این در حالی است که طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون تکواندو قرار است رقابت‌های آزاد رده سنی نوجوانان ایران و انتخابی تیم ملی به مدت چهار روز در خانه تکواندو تهران به انجام برسد، پیکارهایی که انتخابی تیم ملی برای اعزام به پیکارهای آسیایی 2019 در امان اردن است.

تکواندوکاران قم نیز با انگیزه رسیدن به هوگوی تیم ملی برای حضور در پیکارهای آسیایی امسال راهی تهران شده‌اند، در شرایطی که دهمین دوره مسابقات قهرمانی تکواندو نوجوانان آسیا از 31 تیر ماه به مدت دو روز به انجام می‌رسد و تیم ایران در 10 وزن با حریفان خود روبه‌رو خواهد شد.

علاوه بر تکواندوکاران قم بیش از 1200 تکواندوکار دیگر نیز از سایر استان‌های ایران در مسابقات آزاد تکواندو نوجوانان ایران حضور یافته‌اند و این پیکارها در اوزان 45، 48، 51، 55، 59، 63، 68، 73، 78 و به اضافه 78 کیلوگرم به انجام خواهد رسید تا برترین‌ها به اردوی تیم ملی راه یابند.

در نخستین روز این مسابقات تکواندوکاران اوزان منهای 68 کیلوگرم، 73 کیلوگرم، 78 کیلوگرم و به اضافه 78 کیلوگرم به رقابت می‌پردازند، در روز دوم پیکارهای اوزان منهای 55 کیلوگرم و 63 کیلوگرم به انجام می‌رسد، ضمن اینکه در روز سوم تکواندوکاران اوزان منهای 48 و 59 کیلوگرم مسابقه می‌دهند.

در روز پایانی نیز هوگوپوشان اوزان منهای 45 و 51 کیلوگرم پیکار می‌کنند، ضمن اینکه وزن‌کشی هر وزن روز قبل از برگزاری از ساعت 15 تا 17 در خانه تکواندو انجام می‌شود و بلافاصله بعد از پایان مسابقات و توزیع مدال‌ها، مدال‌آوران و بهترین‌های فنی به اردوی آماده‌سازی دعوت می‌شوند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار