کارگروه گرافیک انجمن هنرهای تجسمی استان قم زیر نظر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، سیزدهمین دو سالانه آثار طراحان گرافیک استانی را در جهت نمایش توانمندی های هنرمندان گرافیک و با هدف ارتقا طراحی گرافیک، بالا بردن فرهنگ بصری جامعه و تبادل دانش و تجربیات حرفه ای برگزار می نماید.
کد خبر: ۷۳۸۷۵۹
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۲ 27 April 2019

به گزارش تابناک قم، این دو سالانه که شامل چهار بخش اصلی، تجربی، آژانس های تبلیغاتی و موضوعی میباشد در بخشهای اصلی، تجربی و آژانس های تبلیغاتی، آثار شرکت کنندگان در گرایش های; پوستر، نشانه، جلد و صفحه آرایی، بسته بندی، هویت بصری، گرافیک متحرک و فونت و در بخش موضوعی نمایشگاه با موضوع (رفع آسیبهای اجتماعی) در قالب پوستر ارایه شده است. همچنین در بخش جنبی و غیر رقابتی نیز آثار تعدادی از اساتید گرافیک استان قم به نمایش درآمده است.

تعداد کل آثار رسیده به دبیرخانه دوسالانه 638 اثر از 81 هنرمند بود که پس از بررسی و انتخاب آثار 204 اثر از 50 طراح گرافیک به نمایشگاه راه یافت. آثار سیزدهمین دوسالانه گرافیک قم توسط هیات داوران دوسالانه متشکل از آقایان; سید حسن موسی زاده، محمد رضا دوست محمدی، علیرضا قراگوزلو و فرید الدین ملایی بررسی و انتخاب شده است.

آیین گشایش نمایشگاه سیزدهمین دوسالانه طراحان گرافیک استان قم به مناسبت روز جهانی گرافیک، عصر روز شنبه هفتم اردیبهشت ماه 1398 ساعت 17 بود که این نمایشگاه به طور همزمان در نگارستان اشراق و نگارخانه فرهنگ در حال برگزاری است و تا 27 اردیبهشت ماه ادامه دارد. همچنین اختتامیه سیزدهمین دوسالانه طراحان گرافیک استان در روز شنبه 14 اردیبهشت ماه سال جاری ساعت 17 تا 19 در تالار شهید آوینی واقع در بلوار جمهوری، نبش کوچه 28 برگزار خواهد شد.

نمایشگاه سیزدهمین دوسالانه طراحان گرافیک قم

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار