آیت الله حسینی بوشهری:
دبیر شورای عالی حوزه های علمیه با تقدیر از خانواده های شهدا اظهار داشت: شهدای مدافع حرم در حال انجام عبادت و کار خیر و جهاد در راه خدا جان خود را از دست دادند و همه ویژگی های مرگ شایسته را دارند.
کد خبر: ۷۵۱۰۰۴
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۳:۳۰ 03 June 2019

به گزارش تابناک قم، آیت الله هاشم حسینی بوشهری در مراسمی که با حضور خانواده های شهدای مدافع حرم لشکر فاطمیون در دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار شد، گفت: علامه طباطبایی در زمان حیات در گسترش معارف دینی نقش بسزایی ایفا کرده و هم اکنون نیز آثار ایشان را مشاهده می کنیم و این مکان میزبان شخصیت های انقلابی و علمی و خانواده های مکرم شهیدان است.

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه سراسر کشور با بیان اینکه انسان روزهای سرنوشت سازی در زندگی دارد، افزود: مرگ در حال انجام کارهای خیر و همچنین در شب و روز جمعه و اعیاد الهی از مرگ هایی است که انسان مشمول رحمت الهی می شود. مرگ همراه با شهادت بهترین مرگ است.

وی تصریح کرد: برخی مرگ ها نظیر مرگ در حال کفر، مرگ در حال گناه، مرگ در حال شمشیر زدن در راه باطل است مرگ های زشت به شمار می آید. خواست همه ما اینست که عاقبت بخیر باشیم و مورد عنایت الهی باشد.

آیت الله حسینی بوشهری با تقدیر از خانواده های شهدا اظهار داشت: شهدای مدافع حرم در حال انجام عبادت و کار خیر و جهاد در راه خدا جان خود را از دست دادند و همه ویژگی های مرگ شایسته را دارند.

وی خطاب به خانواده های شهدا گفت: شما کاری کارستان کرده اید و به عزت و افتخاری برای اسلام مبدل شده اید. در دین اسلام مرز جغرافیایی معنایی ندارد و عزیزان افغانی و پاکستانی و چند ملیت دیگر با پیشانی بند «یا زینب(س)» و به عشق اهل بیت(ع) به جهاد پرداختند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه شهدای مدافع حرم بهترین انتخاب را کرده اند، ادامه داد: برخی انتخاب ها منفعت طلبانه است و بر این اساس در تاریخ وجود دارند کسانی که هم درباره غدیر شعر گفتند و هم درباره سقیفه. برخی انتخاب ها نیز از ترس، خویشاوندی و جوزدگی نشأت می گیرد.

وی انتخاب شهدای مدافع حرم را زیباترین انتخاب در زندگی خواند و تأکید کرد: روح پاک شهدای مدافع حرم در این مجلس حضور دارد و آنها مهمان دارالقرآن علامه طباطبایی هستند. داعش آمد تا عراق و سوریه را بگیرد و سپس سراغ ایران بیاید اما جانبازی شهدا سبب خنثی شدن نقشه آمریکا برای سرگرم کردن امت اسلامی و حفظ امنیت رژیم صهیونیستی شد.

آیت الله حسینی بوشهری در پایان خاطرنشان ساخت: مرتجعین منطقه به کمک داعش آمدند اما باز هم متحمل شکست شدند. آنها هم اکنون به دنبال تحقق معامله قرن هستند اما این توطئه نیز با پشتیانی مردم ناکام ماند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار