هیات های ورزشی برتر قم در شاخص‌های مختلف فرهنگی و اجرایی، عصر چهارشنبه با حضور جمعی از مسئولان و اعضای ستادی اداره کل ورزش و جوانان و هیات های ورزشی استان تجلیل شدند.
کد خبر: ۷۵۳۴۲۷
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۹ 12 June 2019

به گزارش تابناک قم، مدیرکل ورزش و جوانان استان قم در این مراسم با بیان اینکه این استان دارای ظرفیت‌های گسترده‌ای در عرصه‌های گوناگون ورزشی است، اظهار داشت: جوانان قمی در رشته‌های مختلف ورزشی، استعداد خود را به خوبی به نمایش گذاشته و در سطوح ملی و بین المللی درخشیده اند.

رسول منعم بر ضرورت حمایت از ورزشکاران قمی برای حضور در عرصه‌های بین المللی ورزشی تاکید کرد و گفت: هیات های ورزشی نقش بسیار مهم و تاثیرگذاری در گام برداشتن جوانان به سمت قله‌های ورزشی برعهده دارند.

وی با بیان اینکه هیات های ورزشی باید برای دستیابی به اهداف و برنامه‌های خود، همت و تلاش مضاعف و برنامه ریزی خوبی داشته باشند، خاطرنشان کرد: این هیات ها همچنین در بحث اوقات فراغت باید با برنامه ریزی درست و بهنگام، از این فرصت ارزشمند برای جذب جوانان مستعد و فعال به رشته‌های مختلف ورزشی استفاده کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم در ادامه افزود: هیات های ورزشی باید برای برگزاری مجامع سالیانه اهتمام ویژه ای داشته باشند تا عملکرد مالی و اجرایی و برنامه‌های آتی و نقاط ضعف و قوت آنها با حضور نخبگان و صاحبنظران رشته به خوبی مورد بحث و بررسی قرار بگیرد.

وی در پایان از آمادگی کامل استان قم برای میزبانی از مسابقات کشوری و اردوهای تیم ملی خبر داد و گفت: برای تامین امکانات و زیرساخت‌های لازم برای میزبانی شایسته از مسابقات کشوری و توسعه ورزش همگانی و قهرمانی در این خطه مقدس تلاش خواهیم کرد.

در این مراسم هیات های جودو، تکواندو، کاراته، ووشو و ورزش زورخانه ای در شاخص فرهنگی، هیات ورزش‌های همگانی در امور اطلاع رسانی، پرورش اندام، ژیمناستیک، فوتبال، ورزش همگانی، تکواندو، ووشو، بوکس، کونگ فو و ورزش زورخانه ای در افزایش تعداد ورزشکاران، هیات تکواندو در امور ورزش بانوان، هیات فوتبال در شاخص آموزش، ورزش‌های همگانی، بوکس و بسکتبال در شاخص رشد و ارتقاء چشمگیر، هیات ورزش زورخانه ای در محور ورزش همگانی و هیات های دو و میدانی، جانبازان و معلولین و تنیس روی میز در محور ورزش قهرمانی به عنوان هیات های ورزشی برتر مورد تجلیل قرار گرفتند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار