مسابقات قهرماني ووشو دختران در چهار رده سني بخش تالو با معرفي نفرات برتر و تجليل از برترين‌ها در خانه ووشو مجموعه ورزشي راحله قم به پايان رسيد.
کد خبر: ۷۵۳۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۱ 15 June 2019

به گزارش تابناک قم، هیأت ووشو استان قم که دو هفته متوالی میزبان اردوی آماده‌سازی تیم اعزامی جوانان ایران به پیکارهای 2019 قهرمانی آسیا در برونئی بود، طبق تقویم سال 1398 خود اقدام به برگزاری مسابقات ووشو بانوان در چهار رده سنی بخش تالو کرد.

داوران قضاوت کننده در پیکارهای تالو بانوان خانم‌ها مهرپرور، رفیعی، منصوریان و شفایی بودند و این رقابت‌ها در حضور محبوبه کلهری نایب‌رئیس هیأت ووشو قم در حالی به انجام رسید که در فرم پایه بالای هفت سال به ترتیب نگار امامی، ندا شفیعی و فاطمه میعادی موفق به کسب رتبه‌های برتر شدند.

در بخش استاندارد رده نوجوانان وحیده فرجی، بهاره طلوعی و زینب کدیور اول تا سوم شدند و در فرم دوئلین بهار طلوعی و زینب کدیور روی سکو رفتند، در فرم پایه رده نوجوانان هلیا افزار و زینب نصیری و در فرم چانگ چوان رده جوانان مهدیه محمدی و لعیا نوری مقام‌های برتر را کسب کردند.

در فرم جی ین شو رده سنی نونهالان به ترتیب قاسم بیگ‌لو و باران قلی‌پور، در فرم دائو شو هلیا دهقانی، بیتا عسگری و زهرا آجرلو، در گوئن‌شو زینب حسنی، ندا شفیعی و طهورا صفری روی سکو رفتند و در فرم سن‌لو سنتی زیر هفت سال آیدا قاسم‌بیگ‌لو، پریا اسمعیل‌زاده و فاطمه محسنی‌شایگان مدال گرفتند.

در فرم سن‌لو سنتی نونهالان هما ابراهیمی، بیتا عسگری و زهرا میری، فرم پایه زیر هفت سال پرنیا زلفی‌گل، هانیه مهدوی زو رها فریدون، فرم سن‌لو فاطمه قاسم‌بیگ‌لو، باران قلی‌پور و هلیا دهقانی و در آخرین فرم زیر هفت سال ثنا مددی، زهرا آجرلو و سارا آجرلو موفق به کسب مدال شدند.

هیأت ووشو استان قم بعد از جلسه هفته گذشته در حضور علی‌نژاد رئیس فدراسیون ووشو، فراخوان اردوی رده سنی جوانان و بزرگسالان بخش ساندا را اطلاع‌رسانی کرده و این اردو به منظور آماده‌سازی و هماهنگی تیم‌های منتخب این دو رده در خانه ووشو قم برگزار می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار