دومین گردهمایی کسب‌وکارهای خانگی و محلی که با عنوان "رویداد باسلامی‌ها" شناخته می‌شود، ۳۰ خردادماه در قم برگزار می‌شود. این رویداد میزبان ده‌ها نفر از صاحبان مشاغل خانگی، محلی و محصولات اصیل آن‌هاست. حضور در این رویداد برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.
کد خبر: ۷۵۵۶۸۹
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۵:۰۲ 19 June 2019

به گزارش تابناک قم، "رویداد باسلامی‌ها" که از چند ماه گذشته آغاز شده و به صورت چرخشی در شهرهای مختلف ایران برگزار می‌شود، یک گردهمایی مردمی با رویکرد ایجاد اشتغال‌های مستقل در خانه‌هاست. میهمانان این رویداد کسانی هستند که بدون وابستگی به سازمان‌های دولتی و حمایت‌های مالی، تنها با اراده و تلاش خود و خانواده‌شان کسب‌وکارهای خودشان را راه انداخته‌اند و با استفاده از بازار آنلاین "باسلام" به فروش محصولات‌شان مشغول‌اند.

قم میزبان دومین گردهمایی کسب‌وکارهای خانگی و محلی

در حال حاضر، بیش از 4000 نفر تولیدکننده و فروشنده از سراسر ایران با محصولات‌شان به بازار آنلاین "باسلام" پیوسته‌اند و مجموعا در کنار هم حدود ۵۰ هزار محصول خانگی و محلی را برای همه مردم ایران عرضه کرده‌اند. در این بازار اینترنتی، محصولات مختلفی همچون خوراکی‌ها، پوشاک، صنایع دستی، آثار هنری، لوازم خانگی دست‌ساز، محصولات عطاری و حتی محصولات فرهنگی عرضه شده است.

بازار اینترنتی "باسلام" قدمی خلاقانه برای مقاوم‌سازی اقتصاد بر پایه تلاش مردمی و ایجاد اشتغال‌ پایدار برداشته است؛ مخصوصا در شهرستان‌ها، روستاها و مناطق مرزی. همه افراد علاقه‌مند به کسب‌وکار می‌توانند عضو این بازار شوند و محصولات خودشان را عرضه کنند، یا حتی با قرار گرفتن در کنار غرفه‌داران دیگر، الگوهای خوب پیدا کنند، یاد بگیرند و با استفاده از توانایی‌ها و استعدادهای خودشان وارد تولید و کسب‌وکار شوند.

قم میزبان دومین گردهمایی کسب‌وکارهای خانگی و محلی

در این رویداد، تعدادی از غرفه‌دارهای شهر قم حاضر می‌شوند و جدیدترین محصولات‌شان را به صورت حضوری عرضه می‌کنند. همچنین در حاشیه رویداد، کارگاه‌های آموزشی برای مهارت‌های مربوط به کسب‌وکار خانگی آموزش داده می‌شود؛ مهارت‌هایی همچون عکاسی از محصولات با موبایل، تولید محتوای تبلیغاتی، اصول مشتری‌مداری و روش‌های تبلیغات. برنامه‌های تفریحی برای کودکان و خانواده‌ها نیز، بخش دیگری از حاشیه‌های جذاب "رویداد باسلامی‌ها" است؛ رویدادی که محلی برای آموزش، تماشا، تفریح و خلق یک شب خاطره‌انگیز و مفید برای همه خانواده‌هاست.

دومین "رویداد باسلامی‌ها" در تاریخ ۳۰ خرداد ماه ۹۸، از ساعت ۱۸ تا ۲۴ در بوستان نجمه قم (پارک دور شهر سابق) برگزار می‌شود. شرکت در این رویداد برای عموم آزاد و رایگان است و تمهیداتی برای تست و خرید حضوری محصولات نیز در نظر گرفته شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار