در سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد؛
نخستین هم‌اندیشی مدیران رسانه‌های استان قم با مدیرکل تبلیغات اسلامی استان به مناسبت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.
کد خبر: ۷۵۶۳۱۸
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۲:۴۳ 23 June 2019

به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا عزت زمانی در هم اندیشی مدیران رسانه‌های استان به مناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت:‌ اگر جریان تبلیغ و اطلاع رسانی را از سازمان تبلیغات اسلامی به همه عرصه‌هایی که در این رویکرد اثرگذار هستند توسعه دهیم، حوزه رسانه یکی از اصلی ترین ظرفیت‌ها برای گام برداشتن در این مسیر و کمک به تحقق اهداف است.

هم‌اندیشی مدیران رسانه‌های قم با مدیرکل تبلیغات اسلامی

وی نقد و نظارت، اطلاع‌رسانی صادقانه و شفاف و تبادل آراء و افکار در جامعه را سه کارکرد اصلی رسانه‌های جمعی ذکر کرد و افزود:‌ رسانه‌ها می‌توانند در توسعه فضای امید و حرکت رو به رشد، گذر از سختی‌ها و نوع نگاه به عالم و تصمیم‌های انسان کمک کار باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم با تمجید از نگاه نقادانه مدیران رسانه‌های استان به بیان برخی ماموریت‌های مهم سازمان تبلیغات اسلامی در دوره جدید پرداخت.

حجت‌الاسلام عزت زمانی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی باید از حاشیه به متن بیاید، چون مبلغ دین و متولی امر تبلیغ است.

وی مسجد را مردمی ترین و الهی ترین نهادی دانست که خدای متعال قرار داده و تاکید کرد: در دوره جدید مدیریت سازمان تبلیغات اسلامی، مسجدمحوری و محوریت امام جماعت در محله با جدیت پیگیری می‌شود.

وی اظهار داشت: معتقدیم آسیب‌های اجتماعی محله‌ها با نقش آفرینی درست و رابطه صحیح امام و امت برطرف می‌شود. البته ما باید نقش‌های واقعی و کارکردهای مسجد را به امام جماعت معرفی و از او حمایت کنیم.

حجت‌الاسلام عزت زمانی، جوان گرایی، توجه به خانواده و مساله زنان، مردمی سازی تبلیغ دین و پیوست اجتماعی تبلیغ دین را از دیگر مأموریت‌های سازمان تبلیغات اسلامی ذکر کرد و گفت:‌ سازمان تبلیغات اسلامی حتما در مسائل اجتماعی مردم حضور جدی خواهد داشت.

به گفته مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم، تبیین گام دوم انقلاب محور اساسی حرکت این سازمان است.

در این نشست صمیمی مدیران رسانه‌های جمعی استان به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پیرامون فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی پرداختند.

هم‌اندیشی مدیران رسانه‌های قم با مدیرکل تبلیغات اسلامی

هم‌اندیشی مدیران رسانه‌های قم با مدیرکل تبلیغات اسلامی

هم‌اندیشی مدیران رسانه‌های قم با مدیرکل تبلیغات اسلامی

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار