حضور تیم دسته دومی این روزها کم رنگ شده و فقط در حد تیتر یک خبر به آن اشاره می‌شود اما اگر قرار است مجددا قم صاحب یک امتیاز تیم فوتبال درسطح کشور شود ابتدا باید از اشتباهات صبا درس عبرت گرفت.
کد خبر: ۷۵۸۳۷۱
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۳:۴۶ 01 July 2019

به گزارش تابناک قم، پس از روی کار آمدن مدیرکل جدید در راس ورزش قم وعده‌ای مبنی خرید امتیاز تیم فوتبال دسته دومی به اهالی فوتبال داده شد و بنابر اعلام متولیان امر جلسات متعددی در این رابطه به انجام رسید.

در زمان طرح چنین موضوعی نظرات مختلفی از سوی کارشناسان و پیشکسوتان فوتبال قم به گوش می‌رسید، برخی با این کار موافق بودند و برخی به علت عدم پرورش بازیکن در فوتبال قم بر طبل مخالف می‌کوبیدند.

این در حالی است که فوتبال دوستان تنها به دنبال بازگشت روح فوتبالی به قم بودند دقیقا همان چیزی که با سقوط صبا در قم نابود شد.

هدف آنها از داشتن یک تیم لیگ دسته دومی تماشای بازی‌های خوب و جذاب از همه مهمتر محلی برای جولان استعدادهای فوتبال قم که تا این جای کار همه چیز رویا بوده است.

در مدتی که از مطرح شدن این موضوع گذشته صحبت‌های زیادی به گوش رسیده اما هیچ تایید و یا تکذیبی از سوی هیئت فوتبال به رسانه‌ها اعلام نشده است.

از سوی دیگر اغلب بازیکنان قمی که می‌توانند یاور خوبی برای این تیم باشند قرارداد خود را با تیم‌های لیگ برتری و دسته یکی تمدید کردند و همین مطلب نشان می‌دهد جدیت خاصی همراه این ایده نیست.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم در آخرین مصاحبه خود با سیمای مرکز قم درباره وضعیت خرید امتیاز تیم دسته دومی اظهار داشت: جلسات متعددی با حامی مالی برگزار شده و به‌زودی شاهد حضور این تیم در قم خواهیم بود.

با گذشت چند هفته‌ای از آخرین مصاحبه وی تاکنون اتفاق خاصی در فوتبال قم رخ نداده و همه چیز همچون گذشته با روال عادی پیگیری می‌شود.

برخی اعتقاد دارند تمام این صحبت‌ها شوآفی بیش نبوده و با این شرایط اقتصادی هیچ گاه چنین اتفاقی در قم رخ نمی‌دهد چرا که اگر مدیران فوتبال قم به دنبال رشد فوتبال قم بودند صبا را در لیگ یک نگاه می‌داشتند.

حضور تیم دسته دومی این روزها کم رنگ شده و فقط در حد تیتر یک خبر به آن اشاره می‌شود اما اگر قرار است مجددا قم صاحب یک امتیاز تیم فوتبال در سطح کشور شود ابتدا باید از اشتباهات صبا درس عبرت گرفت.

برگزاری نشست‌های آسیب‌شناسی می‌تواند یادآور خاطرات و اشتباهات مدیریتی شود که صبا را به نابودی کشاند و از سویی دیگر هیئت فوتبال به عنوان متولی فوتبال قم باید تمرکز خود را با روی تیم‌های پایه بیشتر کرده تا بتواند خط تولید بازیکن را راه‌اندازی کند.

با این وجود و تمام حرف‌هایی که پیرامون خرید احتمالی این تیم رخ داده، وحدت حرف نخست را می‌زند چیزی که میان فوتبالی‌ها کم‌تر دیده می‌شود.

حالا باید منتظر ماند و دید چه سرنوشتی در انتظار فوتبال قم و خرید امتیاز تیم فوتبال لیگ دسته دومی خواهد بود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار