یکی از حمایت‌های باسلام از غرفه‌دارانش برگزاری دورهمی‌ها و کارگاه‌های آموزشی در شهرهای مختلف است. تاکنون این گردهمایی‌ها در شهرهای مختلفی از استان‌های ایران مانند اصفهان، تهران (فیروزکوه)، خوزستان، سیستان و بلوچستان، لرستان و قم، برای یک‌بار یا چندبار برگزار شده است.
کد خبر: ۷۶۰۱۹۱
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۵ 27 June 2019

به گزارش تابناک قم، از جمله در خرداد ۹۸ چند دورهمی‌ با حضور غرفه‌داران استان قم در شهر قم برگزار شده است. در این دوره از این کمپین‌ها، تعدادی از غرفه‌داران قدیمی و موفق باسلام برای غرفه‌داران تازه‌نفس از داستان زندگی و راه‌اندازی کسب‌وکارشان و نیز از فعالیت و حضورشان در باسلام و تجربه‌های فروش محصول صحبت کرده‌اند که ضمن امیدبخشی به تازه‌واردان بازار باسلام، با پاسخ به پرسش‌های آن‌ها به غرفه‌داری ایشان کمک کرده‌اند.

یکی از ارزش‌های باسلامی این است که غرفه‌داران آن به فکر رشد و توسعه دیگر غرفه‌داران و خود بازار باسلام هستند تا همگی از برکت خرید و فروش‌ها بهره ببرند.

آخرین دورهمی قمی‌های باسلامی در ۳۰ خرداد بود (کارگاه یک روزه در قم) که علاوه بر برنامه‌های قبلی، کارشناسان باسلام برای غرفه‌دارانی که در این طرح شرکت کرده‌اند خدمات رایگان غرفه‌داری، مانند تولید محتوا، سئوکاری محتوا، عکاسی از محصول، بسته‌بندی محصولات، روایت داستان زندگی و قصه کسب‌وکارها ارائه کردند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار