دووميداني‌كاران استان قم در رشته‌هاي 400 متر با مانع و رله سوئدي به دو مدال نقره و برنز پيكارهاي دووميداني قهرماني رده سني نوجوانان ايران دست يافتند.
کد خبر: ۷۶۰۲۱۵
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۳ 07 July 2019

به گزارش تابناک قم، بعد از درخشش تیم دختران دوومیدانی‌کار قم در مسابقات قهرمانی نوجوانان ایران که با کسب مدال برنز توسط فاطمه خدری همراه بود، با درخشش نماینده‌های قم در دو رشته افتخاری دیگر این بار از مسابقات نوجوانان پسر کشور نصیب دوومیدانی استان قم شد.

این دوره از پیکارهای دوومیدانی قهرمانی نوجوانان پسر ایران با حضور 235 دوومیدانی‌کار از استان‌های سراسر کشور به میزبانی هیأت‌ دوومیدانی استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد به انجام رسید و با ثبت دو مدال نقره و برنز در کارنامه تیم قم و قهرمانی تیم آذربایجان‌شرقی پایان یافت.

این دوره از مسابقات در رشته‌های پرش ارتفاع، پرش سه‌گام، 400 متر، پرتاب وزنه، 1500 متر، 800 متر، پرتاب دیسک، سه هزار متر، 400 متر با مانع، ۲۰۰ متر، پرتاب نیزه، پرتاب چکش، پرش طول، دو هزار متر با مانع، رله سوئدی، ده‌گانه، ۱۰۰ متر، ۱۱۰ متر با مانع، پرش با نیزه و ۱۰ کیلومتر پیاده‌روی به انجام رسید و تیم قم در 400 متر با مانع و رله سوئدی مدال گرفت.

در شرایطی که تیم‌های هیأت‌ فارس و تهران به مقام‌های نایب‌قهرمانی و سومی دست یافتند، در رشته 400 متر با مانع امیر مقدمی نماینده موفقیت اعزامی هیأت‌ دوومیدانی قم بود که با ثبت رکورد 55 ثانیه و 87 صدم ثانیه در جایگاه دوم ایستاد و نشان نقره این پیکارها را برای دوومیدانی قم به ارمغان آورد.

در رده‌بندی نهایی رشته 400 متر با مانع این پیکارها دانیال بی‌باک از تیم هیأت‌ بوشهر با ثبت رکورد 55 ثانیه روی سکوی نخست ایستاد و قهرمان شد، امیر مقدمی از تیم هیأت‌ دوومیدانی قم با 55 ثانیه و 87 صدم ثانیه در جایگاه دوم قرار گرفت و مهدی دباغ از تیم هیأت‌ آذربایجان‌شرقی با زمان 56 ثانیه و 92 صدم ثانیه به مقام سوم بسنده کرد.

اما در رده‌بندی نهایی رله سوئدی مسابقات دوومیدانی قهرمانی پسران نوجوان ایران نیز یک نشان برنز نصیب تیم قم شد، مدالی که تیم قم با ثبت رکورد دو دقیقه و پنج ثانیه و یک دهم ثانیه به دست آورد، در حالی که تیم‌های هیأت‌ دوومیدانی هرمزگان و خوزستان در این بخش بالاتر از قم قهرمان و نایب‌قهرمان شدند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار