کد خبر: ۷۶۵۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۹ 23 July 2019

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مردم کرمان در استفاده از آب در عسر و حرج قرار دارند، بیان کرد: چرا برای انتقال آب به کرمان بودجه لازم اختصاص پیدا نمی‌کند؟
به گزارش تابناک کرمان به نقل از ایسنا، محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز مجلس، گفت: اردوگاه شهید باهنر که وابسته به وزارت آموزش و پرورش است به بهانه پرداخت برخی مطالبه فرهنگیان  به ثمن بخس به یک شرکت واگذار شده است. تمهیدی فراهم شود این سرمایه به آموزش و پرورش بازگردد، حسب ظاهر هزاران میلیار تومان به این وزارتخانه خسارت وارد شده است.

زاهدی: کرمان تشنه است

وی در تذکری به وزیر کشور بیان کرد: ‌برخی منابع درآمدی شهرداری کرمان در سال جاری با مصوبه شورای شهر و تایید استانداری کرمان بیش از ده برابر شده آیا این مطابق سیاست های کلان کشور است؟
زاهدی در تذکری به رییس جمهور و وزیر نیرو بیان کرد: کرمان تشنه است، شهر کرمان از یک ماه قبل با کمبود آب و قطعی برق مواجه است، وضعیتی که به وجود آمده موجب عسر و حرج مردم کرمان در استفاده از آب شده است؛ چرا برای انتقال آب به کرمان بودجه لازم اختصاص پیدا نمی‌کند؟ آیا مردم حتما باید اعتراضات نامتعارف داشته باشند تا آنگاه چاره جویی کنید؟
نماینده مردم کرمان در مجلس در تذکری به  وزیر راه تاکید کرد:‌ بیشترین استفاده کننده از قطار بین شهری مردم کم‌درآمد هستند اما جای تاسف دارد که قیمت بلیط آن حدود دوبرابر شده و نظارتی بر قیمت و کیفیت ارائه خدمات انجام نمی شود.
وی در پایان اضافه کرد: آقای رییس جمهور بیش از ۶ سال از وعده ارائه لایحه نظام رتبه‌بندی فرهنگیان توسط دولت سپری شده ولی هنوز خبری نشده است.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار