آیت‌الله‌علوی‌گرگانی:‌
باید بسیار مراقب باشیم افرادی که دارای مسئولیت هستند اگر دچار مشکل بودند برخورد قاطعی انجام شود، چون برخی افراد بانفوذ و پول و روابط اقدام به زمین‌خواری کرده و پول مردم را می‌خورند.
کد خبر: ۷۶۷۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۷ 01 August 2019

 

به گزارش تابناک قم، آیت‌الله علوی گرگانی در دیدار معاونین و مدیران سازمان ملی زمین و مسکن کشور و اعضای اداره کل راه و شهرسازی استان اظهار داشت:هیچ جا در هیچ منطقه‌ای از ایران و خارج از ایران افراد عادی نمی‌توانند در زمین و ملک تجاوزی داشته باشند مگر اینکه افراد صاحب نفوذ پشت موضوع باشند.

وی با اشاره به حدیثی از پیامبر (ص) افزود:هیچ‌وقت عامه مردم اصلاح نمی‌شوند مگر اینکه خواص اصلاح شوند، درهرجا اگر حد و حدودی تجاوز شده است دستی پشت قضیه است، چون مردم عادی نمی‌توانند کاری از پیش ببرند.

مرجع تقلید شیعیان بیان کرد: در زمان امام علی (ع) شخصی در حال قرائت قرآن بود و به خاطر عدم وجود نقطه، قرآن را اشتباه خواند و پس‌ازآن به دستور امیرالمؤمنین (ع) زیر وزِبر‌ها در قرآن کریم گذاشته شد.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه عنوان کرد:علت اساسی همه مشکلاتی که در کشور وجود دارد و اشکال اساسی در ارکان نظام و دولت نفوذ برخی افراد است، نمی‌خواهم بگویم همه مشکل‌دارند نخیر، چون مسئولین خدمتگذار و پاک زیاد داریم، ولی افرادی وجود دارند که سبب مشکل هستند.

آیت‌الله علوی گرگانی تصریح کرد: در حکومت امیرالمؤمنین (ع) از برخی افراد گلایه داشتند، باید بسیار مراقب باشیم افرادی که دارای مسئولیت هستند اگر دچار مشکل بودند برخورد قاطعی انجام شود، چون برخی افراد بانفوذ و پول و روابط اقدام به زمین‌خواری کرده و پول مردم را می‌خورند.

وی خاطرنشان کرد:مال دنیا اصلاً مهم نیست و موضوعی که مهم است پاکی و پاکیزگی است، مسئولین باید مراقب باشند در مسئولیتی که حضور دارند آخرت و رضای الهی را مدنظر قرار دهند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار