معاون آموزشی موسسه آموزش عالی طلوع مهر خبر داد:
معاون آموزشی موسسه آموزش عالی طلوع مهر با بیان این که 1600 دانشجو در موسسه در حال تحصیل هستند، گفت: سال آینده موسسه به دانشگاه با ۳ دانشکده مدیریت، حسابداری، حقوق و علوم انسانی تبدیل خواهد شد.
کد خبر: ۷۶۹۳۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۵ 05 August 2019

به گزارش تابناک قم، حسین معینی در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت‌های این موسسه در سال‌های اخیر، اظهار داشت: طلوع مهر در راستای سیاست‌های خود در حوزه آموزش گام‌های مفیدی را برداشته است.

وی ادامه داد: این موسسه کیفیت آموزشی را در نظر گرفته است و در این زمینه گام‌های عملی را برداشته است.

معینی با بیان این که تمرکز طلوع مهر بر روی رشته‌های علوم انسانی است، تصریح کرد: در این رشته‌ها نیز از استادهای به نام و برجسته بهره گرفته شده که همین موضوع موجب ارتقای علمی دانشجویان شده است.

وی ادامه داد: رشته‌های مانند مدیریت علوم فرهنگی، آینده پژوهی، حسابداری، زبان انگلیسی، حقوق، مدیریت بازرگانی و... از جمله رشته‌هایی است که در این موسسه تدریس می‌شود.

معاون آموزشی موسسه آموزش عالی طلوع مهر افزود: 220 استاد در این مرکز در حال تدریس هستند که جملگی از اساتید به نام کشور هستند.

وی افزود: ۵۰ درصد اساتید موسسه دارای مدرک دکتری تخصصی هستند که نشان دهنده اهمیتی است که طلوع مهر به آموزش می‌دهد.

معینی بابیان این‌که 1600 دانشجو در موسسه در حال تحصیل هستند، بیان داشت: سال آینده موسسه به دانشگاه با ۳ دانشکده مدیریت، حسابداری، حقوق و علوم انسانی تبدیل خواهد شد.

وی بابیان این‌که تمامی کلاس‌های موسسه دارای سیستم گرمایشی و سرمایشی و همچنین نرم‌افزارهای کمک‌آموزشی می‌باشد، ابراز داشت: از مزیت‌های دیگر موسسه بحث شهریه است که وضعیت مناسبی دارد و از مراکز دیگر پایین‌تر است.

معاون آموزشی موسسه آموزش عالی طلوع مهر از ظرفیت بالای مراکز عالی خصوصی خبر داد و گفت: ۲۲۰ هزار دانشجو در حال تحصیل در مراکز غیرانتفاعی هستند که نشان از ظرفیت بالای این مراکز است.

وی ادامه داد: طلوع مهر در سال‌های اخیر میزبان همایش‌های مختلفی بوده که نشان از دغدغه‌ای فرهنگی و علمی مدیران موسسه است.

معینی به خدمات رفاهی اشاره کرد و گفت: ارائه خدمات مختلف رفاهی از قبیل وام‌های قرض‌الحسنه و تخفیف‌های ویژه برای خرید و بهره‌مندی از مکان‌های تفریحی ازجمله این اقدامات بوده است.

وی افزود: در سال تحصیلی جدید نیز پذیرش دانشجو با آزمون و بدون آزمون و با سوابق تحصیلی صورت می‌گیرد که علاقه‌مندان می‌توانند تا 6 شهریور به‌صورت حضوری یا از طریق شماره تماس ۰۲۵۳۲۸۱۰۰۰۸ از روند آن اطلاع پیدا کنند.

معینی بیان داشت: علاوه بر این از علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت www.tolouemehr.ac.ir در جریان روند ثبت‌نام قرار بگیرند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار