معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان قم از اعزام مشمولان دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم،دیپلم و زیر دیپلم در مرداد ماه 1398 خبر داد.
کد خبر: ۷۷۰۳۹۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۲:۵۴ 10 August 2019

به گزارش تابناک قم، ولی ترابی اظهار کرد: کلیه مشمولان غائب و غیرغائب دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم، دیپلم وزیر دیپلم که اعزامی مرداد ماه 1398 هستند باید راس ساعت 7صبح روز شنبه 19 مردادماه در محل معاونت وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان به آدرس قم حدفاصل عوارضی قم-کاشان و عوارضی قم-تهران بعد از اداره راه وشهرسازی حاضر شده تا به خدمت مقدس سربازی اعزام شوند.

وی گفت: باتوجه به عدم ارسال پستی برگه اعزام به خدمت و اینکه برگه معرفی نامه مشمولان به مراکزآموزشی ازطریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) صادر می شود، آن دسته از مشمولانی که به هر دلیل تاکنون موفق به دریافت برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح نشده اند، برای دریافت معرفی نامه می توانند به یکی از دفاترمذکور مراجعه کنند.

سرهنگ ترابی افزود: مشمولانی که اعزام آنان به صورت حضوری و مراجعه مستقیم به آدرس مشخص شده مرکزآموزش، در برگه محل مراجعه خود است باید برابر تاریخ و ساعت اعلامی در مراکز آموزش حاضر شوند.

وی تاکید کرد: عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعیین شده غیبت محسوب شده و برابر ماده 58 قانون خدمت وظیفه عمومی،محرومیت های اجتماعی را برای مشمولان در بر خواهد داشت.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان قم گفت: مشمولان اوراق مربوط به اعزام از قبیل برگ آماده به خدمت، برگ واکسیناسیون و برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح و سایر مدارک مورد نیاز از جمله شناسنامه را در هنگام مراجعه و اعزام به خدمت به همراه داشته باشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار