دادستان عمومی و انقلاب قم از بازداشت مدیر اسبق غله قم به اتهام تضییع وجوه و اموال دولتی و بیت‌المال خبر داد. وی همچنین از صدور کیفر خواست برای یکی از مدیران پیشین سازمان فرهنگی ورزشی شهداری قم خبر داد.
کد خبر: ۷۷۰۳۹۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۱ 10 August 2019

به گزارش تابناک قم، مهدی کاهه اظهار داشت: در راستای عمل به فرمایشات و منویات ریاست قوه قضائیه مبنی بر مبارزه با فساد و احیای حقوق عامه، حسب گزارش اداره کل سازمان بازرسی استان قم و همچنین تحقیقات جامع مقام قضایی، مدیر اسبق غله قم پس از تفهیم اتهام موصوف، به دلیل عجز از تودیع وثیقه بازداشت و پس از تودیع وثیقه هم‌اکنون آزاد شده است.

وی بیان کرد: با همکاری اداره کل سازمان بازرسی استان بر فعالیت ادارات و نهاد‌های دولتی با جدیت و دقت بیشتری نظارت خواهد شد و در صورت محرز شدن هرگونه تخلف، برخورد قانونی قاطعی با متخلفین صورت می‌پذیرد.

صدور کیفرخواست مدیر پیشین سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم

دادستان عمومی و انقلاب قم با اشاره به صدور کیفر خواست یکی از مدیران پیشین سازمان فرهنگی ورزشی شهداری قم اظهار کرد: در راستای تاکیدات ریاست قوه قضائیه مبنی بر برخورد با فساد، حسب گزارش اداره کل سازمان بازرسی استان قم، پرونده قضایی در دادسرا تشکیل شد.

وی ادامه داد: در راستای این تشکیل پرونده و انجام تحقیقات مشخص شد تخلفات متعددی در زمینه انعقاد قرارداد‌ها از جمله واگذاری بلاعوض چند زمین چمن به افراد مختلف بدون رعایت مقررات قانونی، پرداخت حق الزحمه تعدادی از افراد با ارائه اسناد و مدارک صوری، انجام یک سری معاملات عمده با ترک تشریفات قانونی، ترک مناقصه و عدم تشکیل کمیسیون ماده ۱۴ آئین نامه معاملات مالی شهرداری صورت پذیرفته است.

کاهه تاکید کرد: این تخلفات که منجر به تضییع حقوق شهرداری و بیت المال شده است در نهایت با کیفر خواست به دادگاه کیفری ۲ ارسال و تقاضای کیفر قانونی شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار