مراسم دعای روح‌بخش عرفه هم‌زمان در سراسر کشور در حرم حضرت معصومه(س)، مسجد مقدس جمکران، مساجد، حسینیه‌ها،تکایا، امامزادگان و بقاع متبرکه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۷۰۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۸ 10 August 2019

به گزارش تابناک قم، هم‌زمان با فرارسیدن نهم ذی‌الحجه، مراسم روح‌بخش دعای عرفه در شهر مقدس قم برگزار می‌شود.

این مراسم در حرم حضرت معصومه(س)، مسجد مقدس جمکران، مساجد، حسینیه‌ها،تکایا، امامزادگان و بقاع متبرکه برگزار می‌شود.

مراسم دعای روح‌بخش عرفه با قرائت حجت‌الاسلام میرزامحمدی از ساعت 16 درحرم مطهر حضرت معصومه(س)برگزارمی شود.

این مراسم از ساعت 15/30 در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود که حجت‌الاسلام ظهیری سخنران این مراسم است و حاج علی مهدوی نژاد به قرائت دعای عرفه می‌پردازد.

مسجد خضر نبی(ع) کوه خضر نیز از ساعت 16/30 دعای عرفه برگزار می‌شود، حجت‌الاسلام فرحزاد سخنران هیئت رزمندگان اسلام برای مراسم عرفه است و حاج سید علی حسینی نژاد نیز به قرائت این دعای روح‌بخش می‌پردازد، این مراسم از ساعت 16/30 در مجتمع امام خمینی(ره) واقع در گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) برگزار می‌شود.

مراسم دعای روح‌بخش عرفه در هیئت محبین اهل‌بیت(ع) نیز برگزار می‌شود،این مراسم از ساعت16 در مسجد امیرالمؤمنین(ع) واقع در خیابان دورشهر برگزار می‌شود که قرائت دعای عرفه توسط حجت‌الاسلام احمد پناهیان انجام می‌شود.

مراسم دعای عرفه در آستان مقدس امام زادگان استان نیز برگزار می‌شود که این مراسم از ساعت17 در امامزاده جعفر شهید(ع)برگزار می‌شود و قرائت این دعای پرفیض توسط حاج حسن حیدر زاده انجام می‌شود.

دعای عرفه نیز ساعت17 در امام‌زاده سید علی(ع) برگزار می‌شود و حجت‌الاسلام احسانی فر به قرائت این دعای روح‌بخش می‌پردازد.

دعای عرفه از ساعت 16/30 توسط محسن قاسمی در آستان مقدس حضرت موسی مبرقع(ع)فرزند بلافصل امام جواد(ع) برگزار می‌شود و همچنین این دعای پرفیض از ساعت 17 توسط حجت‌الاسلام ضیایی در امامزادگان ابراهیم و محمد(ع) قرائت می‌شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار