معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از برگزاری گردهمایی بزرگ مبلغان ماه محرم در قم با حضور رئیس قوه قضائیه خبر داد.
کد خبر: ۷۷۱۰۵۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۷ 12 August 2019

به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام والمسلمین سعید روستا آزاد اظهار کرد: برگزاری گردهمایی بزرگ مبلغان، از جمله اقدامات معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی پیش از ماه محرم ویژه مبلغان اعزامی است.

وی گفت: در این مراسم حجج اسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی رئیس قوه قضائیه و احمد واعظی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به سخنرانی خواهند پرداخت.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم تصریح کرد: این گردهمایی روز پنجشنبه 7 شهریورماه از ساعت 10 تا 12 در مرکز همایش های غدیر قم واقع در خیابان معلم برگزار خواهد شد.

وی افزود: 8 هزار و 500 نفر از قم و حدود 3 هزار نفر از شعب دفتر تبلیغات اسلامی از شب اول محرم تا شب شهادت امام سجاد(ع) به مناطق مختلف تبلیغی اعزام می‌شوند و به برگزاری برنامه‌ های متنوع مانند اقامه نماز جماعت اول وقت در ایام محرم، هدایت و تقویت مراسم عزاداری به ویژه ایام عاشورا و تاسوعا، جلوگیری از ترویج خرافات، توجه دادن و تبیین اهمیت امر به معروف و نهی از منکر می‌‌پردازند .

روستا آزاد اظهار کرد: تبیین مباحثی در زمینه سبک زندگی اسلامی، ازدیاد نسل و اقتصاد، اقتصاد مقاومتی، رونق تولید، تبیین نشانه‌های ظهور، حکومت مهدوی و وظایف انسان منتظر، تشکیل جلسات سخنرانی وعظ و خطابه و حلقه‌ های معرفت با محوریت مباحث قرآنی از برنامه‌‌های دیگر مبلغان است.

وی خاطرنشان کرد: این مبلغان در ایام تبلیغ خود فعالیت‌‌هایی مانند تبلیغ چهره به چهره، ارتباط با نسل جوان، تبیین ارزش‌‌ها و دستاوردهای انقلاب، بصیرت‌افزایی و دفاع از مبانی انقلاب به ‌ویژه اصل ولایت‌ فقیه، نظارت بر پرهیز از اسراف در سفره‌‌های اطعام و نذورات، دعوت مردم به وحدت و پرهیز از تفرقه و اختلاف را در دستور کار دارند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار