معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم گفت: بازیافت سرد آسفالت محور راهجرد سلفچگان برای نخستین بار در استان قم صورت می‌گیرد و برای 8کیلومتر از این محور 9 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۷۷۱۰۶۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۱ 12 August 2019

به گزارش تابناک قم، اکبر سلیمیان در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قم با اشاره به وضعیت هزینه آسفالت در کشور اظهار کرد: هر کیلومتر آسفالت 50 تن قیر نیاز دارد و هزینه هر یک کیلومتر آسفالت 200 میلیون تومان است، در حالی که طی سال جاری یک تن قیر به اداره راهداری استان قم تحویل داده نشده است.

وی با بیان اینکه گاهی حمل و نقل در اتوبان قم-تهران در روز 100 هزار خودرو می رسد ادامه داد: چهار هزار پل در محورهای استان قم داریم و راهداران استان به صورت شبانه روزی در این محورها فعال هستند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم افزود: برای کاهش هزینه‌ها اقداماتی همچون لکه گیری را به صورت امانی انجام می‌دهیم، در حالی که این اقدامات در گذشته به صورت پیمانی صورت می‌گرفت.

سلیمیان با اشاره به بدهی اداره راهداری استان قم به پیمانکاران تصریح کرد: با این وجود پیمانکاران به اقدامات خود در محورهای استان ادامه می‌دهند، اوراق خزانه سه سال را به پیمانکاران می‌دهیم.

وی خاطرنشان کرد: بازیافت سرد آسفالت محور راهجرد سلفچگان برای نخستین بار در استان قم صورت می‌گیرد و برای 8کیلومتر از این محور 9 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار