سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم:
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم گفت: 160 تشکل مردم نهاد در حوزه های فرهنگی، هنری، سلامت و مقابله با آسیب های اجتماعی در قم فعال است.
کد خبر: ۷۷۱۸۶۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۹ 14 August 2019

 

به گزارش تابناک قم، محمدرضا گروسی در نشست صمیمی با تشکل های مردم نهاد با اشاره به ظرفیت های سازمان های مردم نهاد عنوان کرد: همراهی دستگاههای اجرایی با سمن ها امری ضروری است و باید پیگیری لازم از سوی مدیران در جهت رفع مشکلات سمن ها اتخاذ شود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم افزود: در حال حاضر 160 تشکل مردم نهاد در حوزه های فرهنگی، هنری، سلامت و مقابله با آسیب های اجتماعی در قم فعال است.

گروسی بیان کرد: باید رویکرد، حل مشکلات سمن ها باشد و با آسیب شناسی دقیق، عوامل مهم در مسیر تحقق نیافتن اهداف سمن را به خوبی ارزیابی کنیم. سازمان های مردم نهاد در جهت رسالت و اهدافی که دنبال می کنند،انتظار همراهی دارند و باید دغدغه های آن ها را رفع کنیم.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم افزود: یکی از دغدغه های مهم سمن ها در حوزه بهداشت، تامین دارو برای بیماران خاص است اگر قرار است داروی ایرانی را جایگزین داروی خارجی کنیم نباید کمی و کاستی در جهت تامین دارو ایجاد شود و بیماران زجر بکشند.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب و ریاست جمهوری و مسئولان تاکید زیادی بر حمایت از سمن ها دارند، اگر بتوان سازمان های مردم نهاد را به خوبی حمایت کرد بخش زیادی از مسائل و مشکلات در جامعه هدف این سازمان ها رفع خواهد شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار