رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم گفت: طی روزهای آتی حداکثر دما در نقاط مختلف استان به 39 درجه خواهد رسید.
کد خبر: ۷۷۲۱۸۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۷ 16 August 2019

به گزارش تابناک قم، محمدرضا قاضی با اشاره به‌ پیش‌ بینی وضعیت آب‌ و هوای استان طی روزهای آتی اظهار کرد: امروز آب و هوای استان صاف تا کمی ابری در برخی ساعات همراه با وزش باد است.

وی با بیان اینکه امروز حداقل و حداکثر دمای قم 19 درجه و 37 درجه است، ادامه داد : امروز جهت وزش باد در قم شرقی و با حداکثر سرعت 40 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: براساس پیش بینی فردا جهت وزش باد در استان شرقی و با حداکثر سرعت 40 کیلومتر بر ساعت خواهد بود، حداقل و حداکثر دما در قم 21 درجه و 38 درجه است، فردا آب و هوای استان صاف و در برخی ساعات وزش باد است.

قاضی با بیان اینکه در روز شنبه هفته آینده آسمان استان قم صاف است، گفت: در این روز در برخی از ساعات شاهد وزش باد در استان خواهیم بود.

وی ادامه داد: در روز شنبه هفته آینده جهت وزش باد در استان قم شرقی و با حداکثر 40 کیلومتر بر ساعت است، در این روز حداقل و حداکثر دمای استان 22 درجه و 39 درجه خواهد بود.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: در 24 ساعت گذشته کمترین و بیشترین دمای ثبت شده در شهر قم به ترتیب 19 درجه و 37 درجه بود، همچنین در این مدت شاهد وزش باد با سرعت 18 کیلومتر بر ساعت با جهت شرقی در این شهر بودیم.

قاضی خاطرنشان کرد: در 24 ساعت گذشته سردترین و گرمترین نقاط استان قم به ترتیب منطقه دستجرد با 18 درجه و منطقه فدک با 37 درجه بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار