رئیس هیأت مدیره موسسه مطبوعاتی توسعه ارتباطات عمومی و بین الملل ندای وطن گفت: نخستین کاروان جامعه خبری استان قم ششم شهریورماه عازم عتبات عالیات می‌شوند.
کد خبر: ۷۷۲۹۵۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۲:۲۲ 19 August 2019

به گزارش تابناک قم، هادی دریس ضمن تبریک عید سعید غدیرخم اظهار کرد: به لطف خداوند متعال، دعوت اهل بیت (ع) وکمک جمعی از خیرین و نیکوکاران نخستین کاروان جامعه خبری استان قم در شهریورماه عازم عتبات عالیات می‌شوند و در نخستین روزهای دهه اول محرم به زیارت امام حسین (ع) می‌پردازند.

وی با بیان اینکه براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته زائران حسینی به مدت هفت روز در عتبات عالیات به زیارت می‌پردازند، تصریح کرد: نخستین کاروان (کربلا اولی ) جامعه خبری استان قم سه روز در نجف اشرف، سه روز در کربلای معلی و یک روز در جوار بارگاه امام هادی (ع) اقامت دارند.

رئیس هیات مدیره موسسه مطبوعاتی توسعه ارتباطات عمومی و بین الملل ندای وطن ادامه داد: این رویداد بزرگ فرهنگی برای نخستین بار در سطح کشور با محوریت استان قم انجام شده و جامعه خبری به صورت کاملا رایگان به این سفر زیارتی اعزام می‌شوند.

وی با تاکید براینکه در طول مدت اقامت نخستین کاروان جامعه خبری استان قم در عتبات عالیات برنامه‌های فرهنگی متعددی تدارک دیده شده است، بیان کرد: امیدواریم این حرکت فرهنگی با کمک خیرین ادامه پیدا کند و سنگ بنایی برای دیگر اقدامات فرهنگی در راستای ارائه خدمات به خبرنگاران در سراسر کشور باشد.

دریس خاطرنشان کرد: با وجود استقبال نهادهای دولتی برای مشارکت در این امر خیر هیچگونه هزینه‌ای از نهادهای دولتی دریافت نشد و تمام هزینه‌ها به صورت خصوصی و با جذب مساعدت‌های مالی از نیکوکاران صورت گرفته است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار