استاندار قم گفت: مدیریت استان بنا بر وظیفه خود تیم‌های بازرسی تشکیل می‌دهد که این تیم‌ها به صورت محسوس و غیرمحسوس بازرسی می‌کنند و گزارش این تیم‌ها به مدیریت استان داده خواهد شد.
کد خبر: ۷۷۵۵۳۰
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۲ 28 August 2019

به گزارش تابناک قم، بهرام سرمست در جلسه شورای راهبردی توسعه مدیریت استان در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به ارزیابی دستگاه‌های اجرایی استان قم اظهار کرد: باید تمام دستگاه‌ها در این ارزیابی مشارکت کنند و بتوانند که عملکرد خودشان را به خوبی ارائه بدهند، ارائه عملکرد چیزی جدا از خود عملکرد است و مستندسازی اقدامات در این راستا ضروری است.

وی ادامه داد: مردم مخاطبان اصلی دستگاه‌های اجرایی هستند و باید برای کسب رضایت مردم تلاش کنیم.

استاندار قم افزود: باید شاخص‌های ارزیابی دستگاه‌های اجرایی در نقاط مختلف کشور براساس اقتضائات آن مناطق باشند و باید این مساله در دستور کار مرکز قراز بگیرد.

سرمست تقدیر از دستگاه‌های برتر استان را ضروری دانست و تصریح کرد: عملکرد این دستگاه‌ها نسبت به سال گذشته رو به جلو بود، اما دستگاه‌های که در ارزیابی تنزل داشتند، باید در عملکرد خود تجدید نظر کنند، تلاش مضائف در این راستا ضروری است.

وی ادامه داد: ارزیابی دستگاه‌هایی اجرایی استان قم، صرفا به جشنواره شهید رجایی خلاصه نمی‌شود و ارزیابی همیشگی است، اختصاص وقت ملاقات برای ارباب رجوع از همه دستگاه‌های استان ارزیابی شد. مدیریت استان بنا بر وظیفه خود تیم‌های بازرسی تشکیل می‌دهد که این تیم‌ها به صورت محسوس و غیرمحسوس بازرسی می‌کنند و گزارش این تیم‌ها به مدیریت استان داده خواهد شد.

استاندار قم خاطرنشان کرد: خودسازی یک فرزند شهید در بنیاد شهید استان برای همه ناراحت کننده است و همه موظف هستیم که پاسخگوی خانواده‌های شهدا باشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار