مدیرعامل سازمان فرهنگی ، ورزشی و هنری شهرداری قم گفت: به دنبال آموزش فرهنگ شهروندی به اقشار مختلف هستیم و این کار را با رانندگان تاکسی شروع کردیم و به آموزش سایر اقشار نیز خواهیم پرداخت.
کد خبر: ۷۷۶۲۹۲
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۶ 30 August 2019

به گزارش تابناک قم، ابوالقاسم مقیمی در مراسم افتتاحیه دوره آموزش زبان عربی و فرهنگ شهروندی ویژه رانندگان تاکسی در سالن همایش‌های شهرداری قم با اشاره به اقدامات سازمان فرهنگی ، ورزشی و هنری شهرداری اظهار کرد: این سازمان برنامه‌های مختلفی را با همکاری سازمان های وابسته به شهرداری قم در حوزه فرهنگ شهروندی و توسعه گردشگری طراحی می‌کند.

وی ادامه داد: رانندگان تاکسی سفیران فرهنگی و نمادهای اطلاع رسانی شهر هستند و این قشر نیاز به حمایت و آموزش دارند تا مهارت‌های ارتباطی و مکالمه خارجی آن‌ها ارتقاء پیدا کند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی و هنری شهرداری قم با اشاره به فعالیت 18 هزار راننده تاکسی، وانت و سرویس مدرسه در قم افزود: به دنبال برگزاری دوره آموزش زبان عربی و فرهنگ شهروندی برای رانندگان تاکسی هستیم تا حلقه‌های مفقود بخش گردشگری در قم را کامل کنیم.

مقیمی بهره برداری از ظرفیت‌های قم را ضروری دانست و تصریح کرد: به دنبال آموزش فرهنگ شهروندی به اقشار مختلف هستیم، این کار را با رانندگان تاکسی شروع کردیم و به آموزش سایر اقشار نیز خواهیم پرداخت و طرح سفیران شهروندی را با هدف تربیت مربی فرهنگ شهروندی در دستور کار داریم.

وی ادامه داد: دوره آموزش زبان عربی و فرهنگ شهروندی ویژه رانندگان تاکسی به صورت رایگان است و به دنبال جذب رانندگان بیشتری به این دوره آموزشی هستیم، هدف حضور دو هزار راننده تاکسی در دوره آموزشی زبان عربی و فرهنگ شهروندی بوده و زمان دوره بین دو تا سه ماه است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی و هنری شهرداری قم خاطرنشان کرد: از تجربیات شهرهای تهران و مشهد برای برگزاری دوره‌های آموزشی برای رانندگان تاکسی استفاده کردیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار