قدیر سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قم با دکتر سرمست استاندار قم دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۷۷۷۵۵۵
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۶ 04 September 2019

 

به گزارش تابناک قم، بهرام سرمست در این دیدار ضمن تبریک به مناسبت انتصاب قدیر به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قم و آرزوی موفقیت برای وی گفت: قدیر از افراد با سابقه و شناخته شده در استان قم است و شناخت کافی و لازم را به مسائل بهداشت و درمان دارند.

وی همچنین ضمن قدردانی از تلاش های ایرانی خواه گفت: ایشان نیز سال ها زحمات بسیاری برای استان کشیده اند که از تلاش های ایشان نیز قدردانی می کنیم.

استاندار قم با تاکید بر گسترش گردشگری سلامت، توسعه زیرساخت های درمان و توجه به آموزش گفت: باید در زمینه بهداشت و درمان در استان قم به دنبال تحول بود و با برنامه ریزی در بهبود وضعیت موجود تلاش کرد.

محمدرضا قدیر سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قم نیز در این دیدار گفت: بنده با مجموعه بهداشت و درمان قم آشنایی کامل دارم و با کمک مجموعه استان به ویژه استاندار در راستای توسعه و بهبود وضعیت موجود تلاش خواهیم کرد.

وی بیان داشت: دکتر ایرانی خواه خالصانه و صادقانه در مجموعه بهداشت و درمان قم تلاش کردند که امیدواریم بتوانیم مکمل کارهای ایشان بوده و در تکمیل برنامه ها بکوشیم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: توجه به موضوع درمان، غذا و دارو و آموزش و پژوهش و از سوی دیگر بهداشت امر مهمی است که در دستور کار خواهیم داشت و تحول و توسعه را در دستور کار داریم.

قدیر به حضور بیماران بین المللی در استان قم اشاره کرد و گفت: توسعه گردشگری سلامت امر مهمی است که در این راستا برنامه ریزی کرده و تلاش خواهیم کرد با همکاری دیگر دستگاه ها در زمینه بهبود این وضعیت بکوشیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار