مدیرعامل تعاونی ناشران و کتاب‌فروشان قم گفت: در رابطه با مسئله کاغذ، نیاز استان به دلیل وضعیت خاص نشر در قم بسیار جدی است و در دو ماه گذشته هیچ‌گونه سهمیه‌ای در رابطه با کاغذ به قم ابلاغ نشده و کاغذی وارد استان نشده است.
کد خبر: ۷۷۷۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۲:۱۴ 04 September 2019

به گزارش تابناک قم، سید محمود حسینی در جلسه ستاد تنظیم بازار استان که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: در رابطه با مسئله کاغذ، نیاز استان به دلیل وضعیت خاص نشر در قم بسیار جدی است.

وی با تأکید بر مشکل کمبود کاغذ در استان تصریح کرد: در دو ماه گذشته با وجود رایزنی و پیگیری‌های مستمر هیچ‌گونه سهمیه‌ای در رابطه با کاغذ به قم ابلاغ نشده و کاغذی وارد استان نشده است.

مدیرعامل تعاونی ناشران و کتاب‌فروشان قم اضافه کرد: برای ادامه بازار نشر و رونق این صنعت در استان باید تدبیر درستی برای تأمین کاغذ مورد نیاز ناشران در قم پیش‌بینی شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم نیز در این جلسه عنوان کرد: در برپایی نمایشگاه لوازم‌التحریر درصورتی‌که استقبال به حد کافی نباشد از ظرفیت غرفه داران استان‌های دیگر استفاده خواهد شد.

محمود سیجانی ادامه داد: در برپایی نمایشگاه‌های فروش فوق‌العاده باید محصولات عرضه‌شده با قیمتی پایین‌تر از بازار به مشتریان عرضه شود.

وی ابراز کرد: در 5 ماه گذشته بیش از 41 هزار بازرسی در سطح استان انجام و 261 میلیارد و 537 میلیون ریال پرونده تخلف تشکیل شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم اضافه کرد: تعداد بازرسی‌های استان در 5 ماه ابتدایی امسال نسبت به سال قبل 6 درصد رشد داشته و تعداد تخلفات مکشوفه نیز با رشد 49 درصدی همراه شده است.

وی با اشاره به نزدیکی آغاز سال تحصیلی جدید گفت: از 10 شهریورماه تا 10 مهرماه نظارت و بازرسی‌ها برای جلوگیری از گران‌فروشی لوازم‌التحریر انجام خواهد گرفت.

سیجانی با اشاره به وضعیت کالاهای اساسی در قم گفت ابراز کرد: بیش از 53 قلم از کالاهای اساسی توزیع‌شده در قم با قیمتی پایین‌تر از متوسط کشوری توزیع‌شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم ادامه داد: 60 هزار دفترچه تحریر با ارز دولتی به همراه 80 هزار دفتر کشف‌شده از احتکار در بین دانش آموزان نیازمند و زیرپوشش نهادهای حمایتی توزیع خواهد شد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار