استاندار قم گفت: تعطیل شدن حتی یک کارخانه و بیکار شدن حتی یک کارگر در استان پذیرفتنی نیست.
کد خبر: ۷۸۰۳۹۳
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۲:۲۹ 16 September 2019

به گزارش تابناک قم، بهرام سرمست در جلسه شورای اداری استان قم در تالار معصومیه فرمانداری با اشاره به پیش رو بودن زیارت اربعین اظهار کرد: باید دستگاه‌های اجرایی استان قم به مصوبات ستاد اربعین استان عمل کنند.

وی ادامه داد: برنامه‌های هفته دفاع مقدس باید با حساسیت بیشتری توسط دستگاه‌های اجرایی در استان قم برگزار شوند.

استاندار قم افزود: باید ارزیابی دقیقی از عفاف و حجاب در ادارات استان صورت بگیرد و این گزارش در جلسه آتی شورای اداری قم ارائه شود، برنامه‌هایی در این بخش در شورای فرهنگ عمومی استان و قرارگاه 19 دی در حال اجرا است.

سرمست با اشاره به عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان قم اظهار کرد: از دستگاه‌های فعال استان تقدیر می‌شود و از دستگاه‌های ضعیف بازخواست صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: باید برنامه برای ملاقات مردمی مدیران دستگاه‌های اجرایی بدون وقت قبلی در تمام ادارات استان قم اجرا شود، در جلسه شورای اداری استان گزارشی از وضعیت پاسخگویی مدیران این دستگاه‌ها به مردم ارائه می‌شود.

استاندار قم افزود: باید اهداف دولت الکترونیک در استان اجرا و خدمات دستگاه‌های اجرایی استان قم به مردم از طریق میز خدمت الکترونیک ارائه شود.

سرمست تعامل اعضای شورای تامین استان قم با یکدیگر را خوب دانست و تصریح کرد: در سال جاری بحث رونق تولید در استان اولویت دارد.

وی ادامه داد: امسال انتخابات مجلس را پیش رو داریم و دشمن به دنبال بازداشتن مردم از شرکت در انتخابات است، قم شهر مهمی است و هر خبری از قم بازتاب ملی دارد، باید در انتخابات پیش رو به دنبال مشارکت حداکثری مردم باشیم، حفظ دستاوردهای نظام اسلامی در گروی مردمی بودن است.

استاندار قم افزود: مردم داری باید سرلوحه همه دستگاه‌های اجرایی استان باشد و در دفتر مدیران این دستگاه‌ها به روی مردم باز شود.

سرمست با اشاره به وضعیت بخش تولید استان قم اظهار کرد: تعطیل شدن حتی یک کارخانه و بیکار شدن حتی یک کارگر در استان پذیرفتنی نیست، در ابتدای سال جاری برنامه‌های عملیاتی در قالب راهبردهای رونق تولید در استان قم تدوین شد.

وی خاطرنشان کرد: تصمیمات در حوزه سیاست خارجی، تصمیمات نظام اسلامی است و باید پشتیبان این تصمیمات باشیم، همه در برابر تحریم‌های ظالمانه یک صدا هستیم و تفکیکی بین دولت و نظام اسلامی در این زمینه وجود ندارد، دشمن در برابر مقاومت مردم ایران تسلیم می‌شود و به خواسته‌های مردم تن می‌دهد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار