باید بین الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت و مبانی فکری غربی مرزبندی وجود داشته باشد، در مقام عمل به مبانی اصلی الگو توجه و در تدوین برای نحوه اجرای آن جدیت داشته باشید و مراقب باشید در نحوه اجرا هم این‌گونه الگو‌ها موردتوجه قرار گیرد و اشکالاتی در مقام عمل به وجود نیاید.
کد خبر: ۷۸۱۶۱۵
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۳:۲۶ 21 September 2019

به گزارش تابناک قم، مرجع تقلید شیعیان گفت: باید بین الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت و مبانی فکری غربی مرزبندی وجود داشته باشد و مراقب باشید با تقلید از افکار غربی در تدوین این الگو استفاده نشود.

آیت الله علوی گرگانی مرجع تقلید شیعیان در دیدار اعضای شورای عالی الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت که در دفتر معظم له برگزار شد، با اشاره به آیه شریفه‌ای از قرآن کریم اظهار داشت: همان‌طور که تاکنون از حوزویان بهره‌مند بوده‌اید، در تدوین نهایی سند از کار‌های تخصصی حوزه استفاده شود و در تکمیل آن از انتقاد‌های احتمالی استقبال کنید.

وی ضمن تشکر از اقدام‌های انجام‌شده و تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیش‌بینی تدوین این سند مهم و آینده‌نگر انقلاب اسلامی و تشکر از توجه شورای عالی به اسلامیت الگو در مراحل تدوین، بر تداوم این توجه تاکید کرد.

مرجع تقلید شیعیان بیان کرد: باید بین الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت و مبانی فکری غربی مرزبندی وجود داشته باشد و مراقب باشید با تقلید از افکار غربی در تدوین این الگو استفاده نشود.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه خاطرنشان کرد: در مقام عمل به مبانی اصلی الگو توجه و در تدوین برای نحوه اجرای آن جدیت داشته باشید و مراقب باشید در نحوه اجرا هم این‌گونه الگو‌ها موردتوجه قرار گیرد و اشکالاتی در مقام عمل به وجود نیاید.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار