معاون خدمات شهری شهرداری قم گفت: سایت آموزش 4 هکتاری آتش نشانی در قم برای مردم به خصوص آتش نشان افتخاری در حال طراحی است و به دنبال راه اندازی بخشی از آن تا پایان سال هستیم.
کد خبر: ۷۸۲۲۰۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۸ 23 September 2019

به گزارش تابناک قم، سید امیر سامع با اشاره به وضعیت بودجه سازمان آتش نشانی شهرداری قم اظهار کرد: بودجه سالیانه این سازمان حدود 40 میلیارد تومان است و هر سال هم ردیفی با اعتبار 8 تا 10 میلیارد تومان برای ایجاد زیرساخت آتش نشانی در بودجه شهرداری پیش بینی می‌شود، آموزش‌ها و بازدیدهای آتش نشانی قم برای پیشگیری از حوادث به صورت مستمر در حال انجام است.

وی ادامه داد: سایت آموزش 4 هکتاری آتش نشانی در قم برای مردم به خصوص آتش نشان افتخاری در حال طراحی است و به دنبال راه اندازی بخشی از آن تا پایان سال هستیم و به مرور سایت تکمیل خواهد شد.

معاون خدمات شهری شهرداری قم افزود: سازمان آتش نشانی شهر در آتش‌سوزی‌هایی که تبدیل به بحران می‌شود، با درخواست مدیریت بحران استان قم وارد شهرک‌های صنعتی شهر خواهد شد.

سامع خاطرنشان کرد: موتورسواران یکی از معضل‌های شهر قم هستند و باید بحث پارک موتورسواران به صورت لایه به لایه حل شود، بحث ایمنی موتورسواران اهمیت زیادی دارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار