از سوی آیت الله یزدی:
رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه طی حکمی،‌ حجت الاسلام سعید بهمنی را به سمت ریاست دفتر جامعه و دفتر نظارت و ارزیابی جامعه مدرسین منصوب نمود.
کد خبر: ۷۸۲۴۷۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۲:۴۸ 24 September 2019

به گزارش تابناک قم، در پی پایان دوره خدمت حجت الاسلام علی ابراهیمی سیریزی، رئیس دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و ورود به دوره بازنشستگی؛ آیت الله محمد یزدی، رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم طی حکمی ضمن تشکر از زحمات و خدمات چندین ساله رئیس دفتر جامعه، حجت الاسلام سعید بهمنی را به سمت ریاست دفتر جامعه و دفتر نظارت و ارزیابی جامعه مدرسین منصوب کرد.

متن حکم آیت الله یزدی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
حجت‌الاسلام جناب آقای سعید بهمنی «زید توفیقه»
سلام علیکم

با توجه به سوابق علمی و تجربه‌های عملی و آشنائی آن‌جناب باحوزه‌ علمیه و اساتید محترم و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به موجب این حکم جنابعالی را به سمت ریاست دفتر جامعه مدرسین و دفتر نظارت و ارزیابی منصوب می‌کنم.

امید است براساس شرح وظائف مکتوب در اساسنامه و با هماهنگی با هیات رئیسه و معاونان محترم در رشد و ارتقاء این نهاد مقدس که بیش از پنجاه سال سابقه حضور در حوزه علمیه قم را دارد با همراهی همکاران جامعه موفق باشید.

لازم میدانم از زحمات و خدمات چندین ساله حجت‌الاسلام آقای علی ابراهیمی که بعلت بازنشستگی نمی‌توانند همکاری خود را در دفتر ادامه دهند صمیمانه تقدیر و تشکر ‌نمایم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار