فرمانده انتظامی استان قم:
فرمانده انتظامی استان قم گفت: نیروی انتظامی امروز در خاکریز اول دفاع از انقلاب اسلامی قرار دارد و ما اجازه عرض اندام به هنجارشکنان در قم نخواهیم داد.
کد خبر: ۷۸۵۲۷۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۱ 05 October 2019

به گزارش تابناک قم، سردار عبدالرضا آقاخانی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته قم با اشاره به آغاز هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: شهر مقدس قم جایی برای اشرار و همچنین اشاعه فساد و فحشا نیست.

وی ادامه داد: خاطیان باید یا رویه خود را اصلاح نموده و یا شهر قم را ترک کنند و این موضوع یکی از دغدغه مراجع تقلید، مردم انقلابی و مؤمن شهر قم است.

فرمانده انتظامی استان قم تأکید کرد: نیروی انتظامی امروز در خاکریز اول دفاع از انقلاب اسلامی قرار دارد و ما اجازه عرض اندام به هنجارشکنان نخواهیم داد.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی با هوشیاری و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب در مبارزه با قانون شکنی و مقابله با افراد خاطی به شدت برخورد می‌کند.

افزایش ۱۹ درصدی کشف مواد مخدر در قم

سردار آقاخانی با اشاره به کشفیات مواد مخدر در استان قم گفت: در یک سال گذشته کشفیات مواد مخدر در قم ۱۹ درصد افزایش یافته و بیش از ۷ تن مواد مخدر در این استان کشف شده است.

وی همچنین افزود: در عرصه مبارزه با هنجارشکنی‌های فرهنگی و همچنین اخذ تعهد از بدحجاب‌ها ۱۳۲ درصد افزایش داشته‌ایم.

فرمانده انتظامی استان قم عنوان کرد: در طی یک سال اخیر بیش از ۲۵۰۰ خودرویی که مخل امنیت اجتماعی بودند با آنها برخورد شده و کشف حجاب در استان ۴۰ درصد کاهش داشته است.

وی بیان داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا در استان قم در طول یک سال گذشته ۳۹۵ پرونده تشکیل شده و ۴۴۶ نفر نیز دستگیر شدند که در مجموع مبلغ ریالی کشف شده کالاهای قاچاق در استان قم ۲۶ میلیارد تومان بوده است.

افزایش ۲۱ درصدی سرقت در قم

سردار آقاخانی در خصوص مقابله با جرائم فضای مجازی گفت: در طول یک سال اخیر یک هزار و ۳۰۰ پرونده در استان قم تشکیل شده که بیش از ۷۰ درصد پرونده‌ها منجر به کشف شده است اما در زمینه مقابله با سرقت در استان قم نیز ۲۱ درصد افزایش داشته‌ایم.

وی عنوان کرد: شرارت‌ها و مزاحمت‌های خیابانی در استان قم با تلاش‌های صورت گرفته توسط نیروهای خدوم انتظامی ۳۰ درصد کاهش داشته است.

افزایش ۷۰ درصدی جرائم اقتصادی مرتبط با فضای مجازی

فرمانده انتظامی استان قم عنوان کرد: برای عزیمت همشهریان به سفر اربعین بیش از ۴۵ هزار گذرنامه صادر شده است.

وی از شهروندان قمی خواست تا در زمینه خریدهای اینترنتی دقت لازم را داشته باشند و در این خصوص بیان داشت: جرائم اقتصادی مرتبط با فضای مجازی ۷۰۰ درصد رشد داشته که این آمار قابل تأمل است و همشهریان باید در زمینه تهیه ارز تنها به صرافی‌های مجاز مراجعه کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار