رئیس گروه سرمایه گذاری و طرح‌های اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم گفت: به دنبال احیای بازار کهنه شهر قم و تبدیل آن به بازار صنایع دستی هستیم.
کد خبر: ۷۸۵۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۴ 05 October 2019

به گزارش تابناک قم، معصومه داوودیان با اشاره به بازارچه‌ دائمی صنایع دستی در شهر قم اظهار کرد: ایجاد سه بازارچه دائمی صنایع دستی در این شهر در دستور کار است و طرح ایجاد این بازارچه‌ها در ستاد اقتصاد مقاومتی استان قم تصویب شد.

وی ادامه داد: به دنبال احیای بازار کهنه شهر قم و تبدیل آن به بازار صنایع دستی هستیم.

رئیس گروه سرمایه گذاری و طرح‌های اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم افزود: شهرداری قم زمین لازم را برای بازارچه‌ دائمی صنایع دستی واگذار نکرده، در حالی که با توجه به حضور زائران در حرم حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران احداث این بازارچه مهم بوده و طرح و سرمایه گذار بازارچه آماده است.

داوودیان با اشاره به راهبرد تکمیل طرح‌های نیمه تمام در استان قم اظهار کرد: برنامه تکمیل و راه اندازی طرح‌های نیمه تمام در بخش گردشگری با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصدی را داریم، در این راستا 17 طرح گردشگری در قم آماده افتتاح هستند و این طرح‌ها در هفته گردشگری و دهه فجر افتتاح خواهند شد.

وی ادامه داد: هشت پروژه بوم گردی و مجتمع گردشگری در استان قم، آماده بهره برداری داریم و آماده افتتاح این پروژه‌ها با حضور وزیر گردشگری هستیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار