سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم گفت: بر اثر یک حادثه آتش‌سوزی در شهر قم، ۹ تَن مجروح شدند و یک تن فوت کرد.
کد خبر: ۷۸۵۵۹۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۲ 06 October 2019

به گزارش تابناک قم، مهدی فراهانی در این زمینه اظهار کرد: این حادثه عصر امروز رخ داد که بلافاصله پرسنل اورژانس ۱۱۵ در محل حضور یافتند.

وی با بیان اینکه در حادثه مذکور تعداد ۱۰ تن دچار حادثه شده بودند، افزود: شش دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد و ۱۰ تن که به علت‌های گوناگون دچار حادثه شده بودند به بیمارستان‌های شهید بهشتی و نکویی – فرقانی انتقال یافتند.

وی گفت: متاسفانه در این حادثه یک تن در بیمارستان جان خود را از دست داد و ۹ تن دیگر به دلیل مصدومیت، مسمومیت و سوختگی در بیمارستان بستری و تحت درمان قرار گرفتند که خوشبختانه حال هیچ یک از آنها وخیم گزارش نشده است.

درهمین حال سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی هفت طبقه در خیابان پرستار قم به وقوع پیوست، گفت: متاسفانه زیرزمین و پارکینگ این مجتع مسکونی به کارگاه و انبار تولید کفش تغییر کاربری شده بود که این آتش سوزی در این کارگاه به وقوع پیوست.

حمید کریمی ادامه داد: این آتش سوزی در ساعت 16 و 28 دقیقه عصر شنبه به مرکز آتش نشانی قم اطلاع و بلافاصله هشت دستگاه خودروی عملیاتی و 35 تن از پرسنل آتش نشانی قم به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: نیروهای عملیاتی آتش نشانی قم علاوه بر اطفای این حریق، اقدام به خارج کردن دود از طبقاتی فوقانی این مجتمع مسکونی و همچنین خارج کردند ساکنان ساختمان نمودند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم اظهار داشت: در این آتش سوزی متاسفانه 9 تن از کارکنان این کارگاه دچار مصدومیت و یک تن نیز جان خود را از دست داد.

کریمی با اشاره به تغییر کاربری پارکینگ این مجتمع مسکونی به یک کارگاه تولیدی ادامه داد: بررسی ها در مورد مجوز دار بودن این اقدام ها ادامه دارد ولی به ولی به نظر می رسد که این تغییر کاربری به صورت غیرقانونی انجام شده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار