پس از گذشت یک ماه و چند روز از خودسوزی یک فرزند شهید مقابل در ورودی اتاق مدیرکل بنیاد شهید قم، به نظر می‌رسد مقصر اصلی این مساله پیدا شده و نگهبان دم در اداره کل بنیاد شهید قم به سبب راه دادن این فرزند شهید به داخل اداره، اخراج شد.
کد خبر: ۷۸۶۹۴۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶ 09 October 2019

به گزارش تابناک قم، به نظر می‌رسد تحقیقات در مورد حادثه خودسوزی یک فرزند شهید در مقابل در ورودی اتاق مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم که ابتدای شهریور ماه رخ داد، به نتیجه رسیده است.

قم نیوز نوشت: مطلع شده است که ع. ا کارمند متعهد بنیاد شهید، مستقر در ورودی اداره کل بنیاد شهید قم، چند روز قبل اخراج شده است و با چشم گریان از بی عدالتی‌ای که در حق وی صورت گرفته است، بنیاد شهید قم را ترک کرده است.

وی متاهل و دارای فرزند است و تنها تقصیر وی این بوده است که یکی از خانواده شهدا را به داخل اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم، جایی که قانونا وظیفه حمایت از این قشر ایثارگر را به عهده دارد، راه داده است.

گزارش کامل قم نیوز در این باره که شامل جزییات منتشر نشده‌ای از این حادثه است، به زودی به صورت ویدئویی منتشر خواهد شد.

از ابتدای شهریور ماه تاکنون ۳ جانباز و خانواده شهدا قمی دست به خودسوزی زده‌اند ولی تاکنون هیچ نهاد یا ارگانی وارد رسیدگی جدی به این ماجرا نشده یا گزارشی از این رسیدگی در اختیار رسانه‌ها و مردم قرار نگرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار