رئیس سازمان پدافند غیرعامل گفت: باید برنامه جامع پدافند زیستی در استان قم تدوین شود و اولویت این سازمان در استان بحث پدافند زیستی است.
کد خبر: ۷۹۳۱۹۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۷ 01 November 2019

به گزارش تابناک قم، غلامرضا جلالی در حاشیه جلسه شورای پدافند غیرعامل استان قم در جمع خبرنگاران با اشاره به اولویت سازمان پدافند غیرعامل اظهار کرد: اولویت این سازمان در استان قم بحث پدافند زیستی است، چون جمعیت زیادی دام در محیط استان نگهداری می‌شود.

وی ادامه داد: باید برنامه جامع پدافند زیستی در استان قم تدوین شود و در دستور کار دستگاه‌های مختلف همچون دامپزشکی و شهرداری و بخش بهداشت و درمان قرار بگیرد، این مساله توسط سازمان پدافند غیرعامل دنبال می‌شود.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل افزود: توسعه شهر قم در مدت زمان کوتاهی رخ داد و بخشی از زیرساخت‌های این شهر که باید پاسخگوی نیازهای مردم باشد، برای شرایط تهدید آماده نیستند و باید بحث پدافند شهری در قم جدی گرفته شود.

جلالی وابستگی زیرساخت‌ها به یکدیگر در شرایط خاص را یک مشکل دانست و تصریح کرد: نباید شاهد باشیم که به محض قطع برق، شبکه آب نیز قطع شود و کاهش این وابستگی‌ها در حد قابل قبول جزو اولویت‌های سازمان پدافند غیرعامل در استان قم است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار