با سخنرانی سه مرجع تقلید
سی و هشتمین سالگرد ارتحال مفسر کبیر قرآن حضرت آیت الله سید محمدحسین طباطبایی با سخنرانی سه مرجع تقلید در دارالقرآن علامه طباطبایی در قم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۹۴۳۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۷ 05 November 2019

به گزارش تابناک قم، مرتضى نجفى قدسى مدیر دارالقرآن علامه طباطبایى اظهار کرد: نخستین برنامه در شامگاه چهارشنبه بیست و دوم آبان ماه و با همکاری مجمع عالی حکمت اسلامی برگزار می‌شود که در این مراسم اساتید علوم عقلی حوزه حضور خواهند داشت و از بیانات مرجع عالیقدر و حکیم متاله آیت الله جوادی آملی بهره مند خواهند شد.

وی گفت: دومین برنامه در شامگاه چهارشنبه بیست و نهم آبان ماه و با همکاری انجمن اصول حوزه و با حضور اساتید سطوح عالی فقه و اصول برگزار خواهد شد که در این مراسم آیت‌الله سبحانی سخنرانی خواهد کرد.

وی افزود: در سومین برنامه که شامگاه پنجشنبه سی‌ام آبان ماه و با همکاری انجمن علمی ارتباطات و تبلیغ حوزه برگزار خواهد شد، اساتید سطوح عالی و خارج حوزه از بیانات عالمانه آیت‌الله نوری همدانی کسب فیض خواهند کرد.

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی اضافه کرد: در سومین برنامه بزرگداشت علامه، از تعدادی شخصیت‌های موفق در عرصه های تبلیغی تجلیل می شود که الواح تقدیر و هدایای آنها توسط آیت الله نوری همدانی تقدیم خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار