رئیس شورای اسلامی شهر قم با تأکید بر توجه شهرداری و شورای شهر بر رعایت عدالت در اختصاص امکانات و بودجه به تمام مناطق شهر گفت: باید در لایحه بودجه سال ۹۹ به مناطق کم برخوردار توجه بیشتری شود.
کد خبر: ۷۹۴۳۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۳ 05 November 2019

به گزارش تابناک قم، عبدالله جلالی درصد و شانزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر قم با تأکید بر لزوم زیباسازی شهر قم به‌عنوان شهر کریمه اهل‌بیت (ع) اظهار داشت: نوشته‌های درودیوار در سطح شهر نیاز به بازنگری داشته و باید زیبنده استان قم باشد.

وی در ادامه با تشکر از شرکت مردم شهر قم برای شرکت در راهپیمایی 13 آبان ماه تصریح کرد: راهپیمایی 13 آبان نماد استکبارستیزی بوده و شهروندان با حضور پرشور درصحنه استکبارستیزی امروز بر این مهم تأکید دوباره کردند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم به لایحه بودجه سال 99 نیز اشاره کرد و افزود: لایحه سال 99 بودجه شهرداری متفاوت ارائه‌شده و نیازمند بررسی دقیق در کمیسیون‌ها بوده و باید وقت لازم برای آن صرف شود.

وی تغییرت ایجادشده در لایحه بودجه سال 99را موردتوجه قرارداد و گفت: روش‌ها و فرمت‌های بودجه سال 99 متفاوت بوده و باید تا بهمن‌ماه به آن رسیدگی شود، لذا اعضای شورا با جدیت به آن بپردازند.

جلالی با تأکید بر توجه شهرداری و شورای شهر بر رعایت عدالت در اختصاص امکانات و بودجه به تمام مناطق شهر خاطرنشان کرد: باید در لایحه بودجه سال 99 به مناطق کم برخوردار توجه بیشتری شود.

وی سپس به با تشکر از شورای حل اختلاف، استاندار قم و نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی برای حل اختلاف در پروژه کیوانفر بیان کرد: با توجه به رأی شورای حل اختلاف شهرداری پروژه کیوانفر را آغاز کرده و به نتیجه برساند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار