جمعی از مردم قم در نامه‌ای به دادستان قم از اظهارات توهین آمیز و بی پایه و اساس ابراهیم فیاض علیه مردم شریف قم شکایت کردند.
کد خبر: ۷۹۵۰۶۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲ 07 November 2019

به گزارش تابناک قم، متن شکایت مردم قم به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای غریب دامت برکاته
دادستان محترم دادسرای عمومی و انقلاب استان قم

با سلام و تحیت به استحضار می‌رساند در تاریخ ۱۳۹۸/۸/۱۴ سایت خبری-تحلیلی «آزادی»، مصاحبه ای با آقای ابراهیم فیاض نموده که متضمن توهین، افترا، تشویش اذهان عمومی و نشر اکاذیب است.

در این گفت‌وگو آقای ابراهیم فیاض که با بررسی، شذوذات و انحرافات فکری وی قابل مشاهده می‌باشد قطع نظر از این‌که به مرحوم مصطفوی -پدرزن امام راحل عظیم الشان- مطلب خلاف واقعی را نسبت داده، همه‌ی علماء، طلاب و مردان قمی را با این عبارت مورد افترا قرار داده است که:

«همین آقایان با صیغه‌هایی که در قم کردند این شهر را پر از فاحشه کردند!»

«... همان‌طور که گفتم فاحشه‌های قم حاصل صیغه‌های خیلی از آقایان است!»

در این عبارات هیچ‌گونه تبیینی برای "...خیلی از آقایان" وجود ندارد، در نتیجه موضوع آن همه‌ی مردان قمی است و هر فرد قمی می‌تواند از وی شاکی باشد.

در جای دیگری می‌گوید: «... امروز می‌بینیم که ردیف چهارتا چهارتا کنار خیابان‌های قم می‌ایستند، آن هم با حجاب کامل! چند شب قبل ماشین خود من در قم خراب شد و دیدم که فاحشه با چادر و مقنعه و حجاب کامل به ماشین چسبیده بود!»

اولا: ذکر "حجاب کامل" گویای لایه‌ی فکری دشمنی با حجاب کامل است که به این نحو می‌گوید یعنی بدحجاب‌ها و بی حجاب‌ها سالم اند و فقط در قم محجبه‌ها فاحشه اند.

ثانیا: ذکر "چهارتا چهارتا" معنای کثرت می‌دهد یعنی در قم تعداد این افراد کثیر است. دراین رابطه هیچ‌گونه مدرک و سندی که مثبت این ادعا باشد وجود ندارد و آماری در دسترس نیست.

ثالثا: ایشان از کجا پی به فاحشه بودن آن خانم‌ها برده است؟!

چون در گفت‌وگوی خود برای فاحشه بودن آن‌ها دلیلی ارایه نکرده است.

آقای ابراهیم فیاض با نسبت صریح دادن امر فاحشگی به زنان محجبه‌ی قمی بدون مقید و محدود کردن موضوع مرتکب موضوع ماده ۶۹۷ قانون مجازات اسلامی شده و چون در این گفت‌وگو بدون رساندن هدفی فقط به فاحشگی زنان ناشی از عملکرد آقایان در قم اشاره نموده، لذا قصد اضرار به مردم عفیف و شهیدپرور قم با اظهارات کذب و خلاف ‌حقیقت داشته که مصداق ماده ۶۹۸ قانون مجازات اسلامی است.

در پایان به علت تشویش اذهان عمومی و ناامن کردن فضای ذهنی مومنین ایران نسبت به مردم شریف قم، برای نامبرده تقاضای اشد مجازات را دارد.

باتشکر
جمعی از مردم استان قم

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار