صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان قم با حضور سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.
کد خبر: ۷۹۵۲۲۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۰۳:۴۳ 08 November 2019

به گزارش تابناک قم، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، حجت‌الاسلام‌والمسلمین رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران،سردار شاه‌چراغی فرمانده سپاه استان قم، سردار آقاخانی فرمانده انتظامی قم،مرتضی حیدری فرماندار قم و جمعی از نیروهای مسلح استان در این مراسم حضور داشتند.

سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در این مراسم گفت:ملت ایران با همه سختی و فشارها در این 40 سال امتحان خود را به‌خوبی پس داده است و از روزی که انقلاب اسلامی پیروز شد در دوران دفاع مقدس و تهدید و فشارهای دشمن و مبارزه با تروریست‌ها و تهدیدهای آمریکای جنایتکار نشان دادند از هیچ تهدید و فشار و جنگی واهمه نداشته و میدان را خالی نکرده و پشت رهبر صف در صف و سلاح و قرآن در دست ایستادگی کرده و از آرمان‌هایشان دفاع می‌کنند.

وی افزود: انتظار فرج به معنای امید، کار و تلاش، جهاد و مبارزه با ظلم است و میدان‌های مجاهدت امتحانی است تا مشخص شود سربازان امام زمان(عج) چه افراد و چه تعداد هستند و کدام مسلمان و شیعه به عهدش ایستاده ویا صرفا حرف زده و موقع عمل مخفی شده است.

نیروهای مسلح استان قم در پایان این مراسم با امام زمان(عج) عهد وپیمان بستند که همواره یار و یاور مظلومان باشند و در مسیر رضای الهی گام بردارند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار