استاندار قم با تاکید به دستگاه‌های استان برای رفع نقاط حادثه خیز در محورهای مواصلاتی گفت: 10 نقطه حادثه خیز استان تا پایان سال باید توسط اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آشکارسازی و رفع اشکال شوند.
کد خبر: ۷۹۶۲۴۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳ 11 November 2019

به گزارش تابناک قم، بهرام سرمست در جلسه شورای ترافیک استان میزان تلفات جاده‌ای و درون شهری قم را نسبت به گذشته کنترل شده اعلام کرد و بیان کرد: آمار تلفات در حوادث راهنمایی و رانندگی قابل قبول و رضایت بخش نیست.

استاندار قم با بیان اینکه متاسفانه در یک ماه گذشته آمار تصادفات جاده ای استان نسبت به ماه قبل افزایش یافته است تصریح کرد: عوامل تصادفات درون شهری و جاده‌ای باید به صورت تخصصی و موردی بررسی شود.

وی با تاکید به دستگاه‌های استان برای رفع نقاط حادثه خیز باقی مانده گفت: 10 نقطه حادثه خیز استان تا پایان سال باید توسط اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آشکارسازی و رفع اشکال شوند.

استاندار قم با اشاره به مناسبت های ملی و مذهبی و تعطیلات آخر هفته که سبب افزایش آمار تصادف در استان می‌شود افزود: برای کاهش فراوانی تصادفات مختلف در استان قم، راهکارهای عملیاتی به صورت موردی مشخص و اجرا شود.

وی بیان کرد: برای احداث پد بالگردهای اورژانس در استان قم دستگاه های متولی اقدام کنند.

سرمست تاکید کرد: مسؤولان استان با تقویت حس نوع دوستی نسبت به مصدومان و حادثه دیدگان در مسیر بهبود وضعیت ترافیک و تلفات جاده‌ای نسبت به رفع نقاط ضعف و مشکلات ظرف یک هفته اقدام و نتیجه را گزارش کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار