بانوی پرافتخار استان قم در ادامه درخشش خود در رشته‌های رزمی موفق به کسب مقام قهرمانی و نشان طلای پیکارهای ووشو زنان ایران و انتخابی تیم ملی شد.
کد خبر: ۷۹۶۲۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴ 11 November 2019

به گزارش تابناک قم، ورزش‌های رزمی در قم علاقمندان بسیار زیادی دارد و بین علاقمندان به این رشته خانم‌ها و بانوان از سهم ویژه‌ای برخوردار هستند، بانوانی که در باشگاه‌های مختلف رزمی قم فعالیت کرده و با تلاش و پشتکار فراوان حتی موفقیت‌های آنان با آقایان برابری می‌کند.

ووشو یکی از رشته‌های موفقی است که بانوان شاخص و پرافتخاری در آن فعالیت می‌کنند، رشته‌ای که با درخشش یکی از بهترین‌های یک دهه اخیر ورزش بانوان قم یعنی پریسا حیدری توانست از پیکارهای ووشو زنان ایران و انتخابی تیم ملی یک عنوان قهرمانی و مدال طلای با ارزش به دست آورده و موجب سربلندی قمی‌ها شود.

پریسا حیدری ورزشکاری است که در سبک‌های مختلف زیر مجموعه هیات ورزش‌های رزمی سابقه طولانی فعالیت و کسب افتخار دارد و اکنون در رشته ووشو یکی از بهترین‌های این ورزش مدال‌آور محسوب می‌شود، ورزشکار موفقی که در مسابقات رده سنی بزرگسالان بانوان کشور و انتخابی تیم ملی با شایستگی قهرمان شد.

این دوره از مسابقات طبق برنامه‌ریزی فدراسیون ووشو به میزبانی هیات ووشو استان آذربایجان‌شرقی و در سالن شهید اقدمی شهر تبریز به انجام رسید، رقابت‌هایی حکم انتخابی تیم ملی را داشت و بانوان ووشوکار از تمامی استان‌های کشور در دو بخش ساندا و تالوی آن به میدان رفتند.

در این پیکارها ووشوکاران 32 استان در قالب 35 تیم رقابت کردند و در مجموع هر دو بخش ساندا و تالو، اصفهان با کسب پنج مدال طلا، سه نقره و سه برنز به عنوان قهرمانی رسید، تهران (الف) با چهار طلا، سه نقره و یک برنز به مقام نایب قهرمانی رسید، مازندران با چهار طلا، یک نقره و دو برنز بر سکوی سوم ایستاد و قم یک طلا توسط پریسا حیدری کسب کرد.

در وزن منهای 75 کیلوگرم بخش ساندا یا مبارزه این دوره از پیکارها پریسا حیدری تک تک حریفان خود را با شایستگی از پیش‌رو برداشت و قهرمان شد، در شرایطی که فریناز نذیری از تهران (الف) و سکینه قاسم‌زاده از آذربایجان‌شرقی (الف) و سیده‌مائده موسویان از کیش رده‌های دوم تا سوم مشترک را از آن خود کردند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار