برخی مسئولین به تذکر ما توجه ندارند
برخی از مردم به ما مراجعه کرده و می‌گویند چرا درباره مشکلات حرف نمی‌زنید، مردم بدانند ما از گرانی، تورم، اقتصاد و حتی دیرکرد وام بانک‌ها تذکر می‌دهیم، اما برخی مسئولان توجه ندارند. مسئولین به‌جای حاشیه‌سازی و حرف‌های اختلافی به مردم برسند.
کد خبر: ۷۹۷۱۶۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۵ 14 November 2019

به گزارش تابناک قم، آیت‌الله نوری همدانی در دیدار روسای دادسرا‌ها و دادگاه‌های نظامی که در دفتر معظم له برگزار شد، با تبریک میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) اظهار داشت: یکی از فلسفه‌های رسالت انبیاء برقرار قسط و عدل است.

وی افزود: ایجاد انقلاب اسلامی برای این نبود که عده‌ای بروند و عده دیگر بیایند بلکه هدف تغییر فرهنگ و ایجاد عدالت بود و باید همه برای برقراری این موضوع تلاش کنیم.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به آثار و برکات انقلاب اسلامی تصریح کرد: اصل انقلاب و نظام، اسلام و ولایت‌فقیه و مردم هستند، مردم بدانند روزبه‌روز این انقلاب در حال پیشرفت است و هرکس در هر مقام و موقعیتی بخواهد مردم را با القای مسائلی ناامید کند خیانت کرده است.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با اشاره به حاشیه‌سازی‌های برخی مسئولین ادامه داد: مسئولان باید باهم وحدت داشته باشند و اختلافات را به میان مردم و جامعه نکشانند، مسئولان باید از درد و رنج مردم کم کنند نه اینکه با حاشیه‌سازی سبب افزایش غم مردم شوند.

آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به مشکلات جامعه گفت: مسئولین به‌جای حاشیه‌سازی و حرف‌های اختلافی به مردم برسند و وظیفه خود را انجام داده و وقت خود را صرف مردم کنند، مردم ازنظر معیشت و اقتصاد مشکل‌دارند و جوانان کار و ازدواج می‌خواهند.

مرجع تقلید شیعیان افزود: برخی از مردم به ما مراجعه کرده و می‌گویند چرا درباره مشکلات حرف نمی‌زنید، مردم بدانند ما از گرانی و تورم و اقتصاد تا دیرکرد بانک‌ها تذکر می‌دهیم، اما برخی مسئولان توجه ندارند.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با قدردانی از اقدامات دستگاه قضا در مبارزه با فساد عنوان کرد: امروز قوه قضائیه به‌شدت در حال مبارزه با فساد است و اقدامات دستگاه قضا در مردم امید ایجاد کرده است و رئیس قوه قضاییه هم شبانه‌روزی تلاش می‌کند، ما از قوه قضاییه در مبارزه با فساد حمایت می‌کنیم و نباید این قوه تحت تأثیر حاشیه‌سازی‌ها قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: از همه مسئولان در دستگاه‌های مختلف که به فکر مردم باشند و برای حل مشکلات حمایت می‌کنیم، در شرایط امروز مسئولان باید وحدت داشته باشند و اختلاف را کنار بگذارند و برای دشمن خوراک درست نکنند، مسئولین تنها باید به فکر خدمت باشند و حول محور رهبری وحدت کلمه داشته باشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
آقای همدانی در نهج البلاغه می فرمایند ، ای مالک اگر در گوشه ای از حکومت اگر خلخالی را از پای زن یهودی دراورند جا دارد حکام ان حکومت ار غصه دق کنند حالا در این کشور این همه ظلم و بی تدبیری است چرا هیچ مرجع و مسیولی صداش در نمیاد ،زمان شاه دو ریال به قیمت قند اضافه شد ،فتوی دادید؟ حالا چرا سکت اختیار کرده اید؟ تنا در سی که از عاشورا گرفت آزاد مردی است،،،،،،
داوری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
چه عجب یکبار از مسئولین گلایه مند شدند .......همیشه بر ضد مردم موضع میگیرن واز دولتیان و مسئولین حمایت میکنن بر عکس دیگر مراجع تقلید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار